Пытанні, якія часта задаюць

Аплата

На маім асабовым рахунку канчаюцца грошы, а я дагэтуль не атрымаў рахунак на аплату.

Асноўны метад разлікаў абанентаў МТС - авансавы. Вам не трэба чакаць рахунка на аплату, а проста папоўніце свой асабовы рахунак. Рахунак да аплаты МТС выстаўляе абанентам як справаздачу пра дадзеныя паслугі сувязі.

Пасля папаўнення рахунку на нумары дадатны баланс, але ж выходныя тэлефанаванні недаступныя!

Пасля паступлення аплаты на баланс асабовага рахунку сістэме неабходны некаторы час, каб апрацаваць інфармацыю на зняцце частковай (прымусовай) блакіроўкі.

Рэкамендуем перарэгістраваць апарат у сетцы (выкл.\вкл.).

Зрабіў памылковую аплату!

У выпадку памылковага плацяжу плацельшчык (прозвішча якога названае ў аплатнай квітанцыі) павінен звярнуцца з пашпартам і квітанцыяй у офіс аператара сотавай сувязі, на разліковы рахунак якога быў пералічаны плацеж (памылкова).

Тэлефоны

Як адправіць SMS?

Для таго, каб атрымаць магчымасць адпраўляць тэкставыя паведамленні, неабходна ўвесці нумар цэнтра кароткіх паведамленняў +375 29 7770000. Гэты нумар уводзіцца пры дапамозе меню вашага тэлефоннага апарата (гл. Інструкцыю да тэлефоннага апарата). Набраць тэкст паведамлення лацінскімі літарамі, увесці нумар тэлефона, на які будзе адпраўлена паведамленне. Больш падрабязна ў раздзеле SMS.

Паслугі

Як дабавіць (змяніць \ выключыць) Любімы нумар?

Дабавіць, змяніць або выключыць "Любімыя нумары" можа ўладальнік дагавора, звярнуўшыся з пашпартам у офіс кампаніі.

Не адпраўляецца SMS!

Праверце правільнасць наладак згодна з умовамі абслугоўвання. Нумар неабходна набіраць у міжнародным фармаце: + - код краіны - код сеткі - нумар абанента.

Не прыйшла дэталізацыя на E-mail!

Кампанія МТС не гарантуе дастаўку адпаведных дакументаў на электронныя адрасы бясплатных паштовых сервераў.

Праверце наяўнасць свабоднай ёмістасці паштовай скрыні для ўваходнай пошты.

MMS, GPRS, WAP, EDGE

Не прыйшлі аўтаматычныя наладкі па нумары 303!

Ваша мадэль апарата не падтрымлівае аўтаматычную наладу, рэкамендуем паспрабаваць уручную або звярнуцца да тэхнічнага спецыяліста ў офіс кампаніі МТС.

Не адпраўляецца MMS!

Праверце наяўнасць паслугі MMS на нумары, правільнасць наладак, наяўнасць дадатнай рэшты на балансе, зарэгіструйцеся ў MMS-цэнтры, выкл.\вкл. апарат або звярніцеся да тэхнічнага спецыяліста ў офіс кампаніі МТС.

Не атрымліваю MMS!

Праверце наяўнасць дадатнай рэшты на балансе, выкл.\вкл. мабільны апарат.

Няма выхаду ў Інтэрнэт!

Праверце наяўнасць паслугі GPRS, правільнасць наладак, наяўнасць дадатнай рэшты на балансе, выкл.\вкл. апарат або звярніцеся да тэхнічнага спецыяліста ў офіс кампаніі МТС.

Абяцаны плацеж

Не ўводзіцца «Абяцаны плацеж»!

Увод абяцанага плацяжу ажыццяўляецца, калі ў вас дадатны баланс на рахунку. Праверце, ці знаходзіцца ваш тэлефон у рэжыме танальнага набору. Пераканайцеся, што папярэдні «абяцаны плацеж» быў пагашаны ў поўным аб'ёме рэальным плацяжом. Сума абяцанага плацяжу занадта вялікая (больш за 2,00 руб.).

У якім выпадку «Абяцаны плацеж» з'яўляецца цалкам пагашанным?

«Абяцаны плацеж» лічыцца пагашанным, калі сума рэальнага плацяжу роўная суме ўведзенага «Абяцанага плацяжу», або перавышае яе.

ТОНІНГ

Грошы спісалі, а мелодыя не прайграецца!

Пасля заказу мелодыі неабходна перайсці ў раздзел «Мае тоны» і ўстанавіць адпаведную мелодыю «па змоўчанні»

Не загружаецца ўласная мелодыя ў Тонінг!

Праверце правільнасць параметраў падчас рэдагавання мелодыі, перад загрузкай. Паслуга даступная пры наяўнасці дастатковай сумы на рахунку (0,39 руб. + падатак).

Сэрвіс

Якім чынам я магу змяніць свой тарыфны план (з захаваннем нумара тэлефона)?

Вы можаце звярнуцца ў Цэнтр абслугоўвання абанентаў МТС па тэлефоне або пад'ехаць асабіста з вашым пашпартам.

Як я магу адмяніць аўтаінфармаванне пра прагназуемае адключэнне?

Для гэтага вам трэба звярнуцца з адпаведнай заявай у Цэнтр абслугоўвання абанентаў МТС.

Як я магу памяняць нумар тэлефона, і колькі гэта будзе каштаваць (тэлефон аформлены асабіста на мяне)?

Вам трэба пад'ехаць асабіста ў Цэнтр абслугоўвання абанентаў МТС з пашпартам і запоўніць адпаведную заяву. Кошт гэтай паслугі вызначаны ў вашым тарыфным плане.

Тарыфы

Як даведацца пра мой тарыфны план?

Даведацца можна па запыце *111*12#.

Калі налічваюцца мінуты перадаплачанага трафіка?

Перадаплачаны трафік абнаўляецца ў пачатку білінгавага перыяду, гэта значыць першы дзень кожнага месяца.

Калі ў бягучым месяцы абанент не выкарыстаў цалкам увесь свой перадаплачаны трафік, ці пераносіцца рэшта на наступны месяц?

Рэшта перадаплачаных мінут у канцы білінгавага перыяду абнуляецца, і з першага дня наступнага месяца абаненту даецца новы аб'ём перадаплачанага трафіка.

У якіх выпадках ўваходнае тэлефанаванне з МТС для мяне бясплатнае?

Усе ўваходныя тэлефанаванні падчас знаходжання ў сетцы МТС-Беларусь з'яўляюцца бясплатнымі.

Падчас знаходжання ў роўмінгу ўваходныя тэлефанаванні аплачваюцца ў адпаведнасці з тарыфамі міжнароднага роўмінгу.

Як высветліць, які тарыфны план для мяне выгадны?

Вы можаце атрымаць падрабязную кансультацыю па падборы тарыфу ў Цэнтры абслугоўвання абанентаў МТС.

Не далі бясплатныя мінуты па тарыфным плане!

Каб праслухаць рэшту бясплатных размоў, неабходна здзейсніць хаця б адно платнае тэлефанаванне у сеткі іншых сотавых аператараў або на гарадскі (міжгародні) нумар.

У мяне з рахунку спісалі шмат грошай, а я столькі не размаўляў!

Кампанія МТС ажыццяўляе разлік за паслугі сувязі толькі пры дапамозе сертыфікаванага абсталявання. Каб ўдакладніць спісанне грашовых сродкаў, вы можаце заказаць дэталізаваны рахунак.

Неабходна карэктна завяршаць размову, націснуўшы на клавішу «адбой» незалежна ад таго, націснуў ваш суразмоўца адпаведную клавішу ці не, нават калі ў вас тэлефон -раскладушка.