Паважаны наведвальнік!
На нашым сайце мы даем магчымасць грамадзянам, індывідуальным прадпрымальнікам і юрыдычным асобам накіраваць электронны зварот на адрас СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы».
Рэалізаваць гэтую магчымасць можна праз рубрыку "Электронны зварот» шляхам запаўнення формы для электронных зваротаў.
Форма для адпраўкі электроннага звароту грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў. Перш чым задаць сваё пытанне, калі ласка, азнаёмцеся з адказамі на пытанні, якія найбольш часта задаюць у «On-line падтрымцы».
Электронны зварот грамадзяніна ў абавязковым парадку павінен змяшчаць:
прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку або ініцыялы грамадзяніна;
выкладанне сутнасці звароту;
адрас электроннай пошты грамадзяніна.
Тэкст электроннага звароту выкладаецца на беларускай або рускай мовах.
Грамадзян, якія звяртаюцца ў СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы» ад імя або ў інтарэсах іншых асоб, просім прыкладаць копіі дакументаў, якія пацвярджаюць такія паўнамоцтвы, у электронным выглядзе праз раздзел «Прымацаваць файл», прадугледжаны модулямі «Электронны зварот».
Парадак разгляду электронных зваротаў
Разгляд электронных зваротаў ажыццяўляецца ў фармаце Online-падтрымкі, г.зн. адказы МТС могуць не змяшчаць адказ па сутнасці звароту, а змяшчаць спасылку на крыніцу інфармацыі, кароткае тлумачэнне, кансультацыю пра тое, што неабходна зрабіць, каб атрымаць адказ па сутнасці.
Адказы на электронныя звароты могуць давацца ў электронным выглядзе як адказ за подпісам спецыялістаў групы online-падтрымкі на адрас электроннай пошты, вызначаны ў электронным звароце або вусна як кансультацыя спецыяліста Кантактнага цэнтра, калі ў зваротным лісце, адпраўленым на адрас электроннай пошты, вызначаны ў электронным звароце, будзе прапанавана звярнуцца ў Кантактны цэнтр МТС.
Электронныя звароты разглядаюцца не пазней за 15 дзён, а звароты, якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, - не пазней за 1 месяц.
Электронны зварот лічыцца разгледжаным у тэрмін, калі ў названы тэрмін быў накіраваны ў адказ электронны ліст спецыялістам групы online-падтрымкі на адрас электроннай пошты, вызначаны ў электронным звароце, з кансультацыяй пра тое, што неабходна зрабіць, каб атрымаць адказ па сутнасці.
Пакідаюцца без разгляду звароты, якія:
- выкладзеныя не на беларускай або рускай мове;
- не змяшчаюць прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку (або ініцыялы грамадзяніна);
- змяшчаюць тэкст, які не паддаецца чытанню;
- змяшчаюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
- падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах, звароты з'яўляюцца зваротамі работніка да наймальніка або ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі, якія ўстанаўліваюць iншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
- змяшчаюць пытанні, якія не адносяцца да кампетэнцыі СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы», у тым ліку не датычацца якасці рэалізуемых тавараў і аказваемых паслуг;
- прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
- пададзены паўторны зварот, калі ён ужо быў разгледжаны па сутнасці, у тым ліку занесены ў кнігу заўваг і прапаноў, і ў ім не змяшчаюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
- з заяўнікам спынена перапіска;
- прадстаўніком заяўніка не прыкладзены дакумент, які пацвярджае паўнамоцтвы прадстаўніка.
Адкліканне электроннага звароту
Заяўнік мае права адклікаць свой зварот да яго разгляду. Адкліканне электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам накіравання заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім быў накіраваны электронны зварот.
Электронная форма для фізічных асоб