Электронны зварот

Паважаны наведвальнік!

На нашым сайце мы даем магчымасць грамадзянам, індывідуальным прадпрымальнікам і юрыдычным асобам накіраваць электронны зварот на адрас СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы».

Рэалізаваць гэтую магчымасць можна праз рубрыку "Электронны зварот» шляхам запаўнення формы для электронных зваротаў.

Форма для адпраўкі электроннага звароту грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў. Перш чым задаць сваё пытанне, калі ласка, азнаёмцеся з адказамі на пытанні, якія найбольш часта задаюць у «On-line падтрымцы».

Электронны зварот грамадзяніна ў абавязковым парадку павінен змяшчаць:

  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку або ініцыялы грамадзяніна;
  • выкладанне сутнасці звароту;
  • адрас электроннай пошты грамадзяніна.
  • Тэкст электроннага звароту выкладаецца на беларускай або рускай мовах.

    Грамадзян, якія звяртаюцца ў СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы» ад імя або ў інтарэсах іншых асоб, просім прыкладаць копіі дакументаў, якія пацвярджаюць такія паўнамоцтвы, у электронным выглядзе праз раздзел «Прымацаваць файл», прадугледжаны модулямі «Электронны зварот».

    Парадак разгляду электронных зваротаў

    Разгляд электронных зваротаў ажыццяўляецца ў фармаце Online-падтрымкі, г.зн. адказы МТС могуць не змяшчаць адказ па сутнасці звароту, а змяшчаць спасылку на крыніцу інфармацыі, кароткае тлумачэнне, кансультацыю пра тое, што неабходна зрабіць, каб атрымаць адказ па сутнасці.

    Адказы на электронныя звароты могуць давацца ў электронным выглядзе як адказ за подпісам спецыялістаў групы online-падтрымкі на адрас электроннай пошты, вызначаны ў электронным звароце або вусна як кансультацыя спецыяліста Кантактнага цэнтра, калі ў зваротным лісце, адпраўленым на адрас электроннай пошты, вызначаны ў электронным звароце, будзе прапанавана звярнуцца ў Кантактны цэнтр МТС.

    Электронныя звароты разглядаюцца не пазней за 15 дзён, а звароты, якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, - не пазней за 1 месяц.

    Электронны зварот лічыцца разгледжаным у тэрмін, калі ў названы тэрмін быў накіраваны ў адказ электронны ліст спецыялістам групы online-падтрымкі на адрас электроннай пошты, вызначаны ў электронным звароце, з кансультацыяй пра тое, што неабходна зрабіць, каб атрымаць адказ па сутнасці.

    Пакідаюцца без разгляду звароты, якія:

    • выкладзеныя не на беларускай або рускай мове;
    • не змяшчаюць прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку (або ініцыялы грамадзяніна);
    • змяшчаюць тэкст, які не паддаецца чытанню;
    • змяшчаюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
    • падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах, звароты з'яўляюцца зваротамі работніка да наймальніка або ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі, якія ўстанаўліваюць iншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
    • змяшчаюць пытанні, якія не адносяцца да кампетэнцыі СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы», у тым ліку не датычацца якасці рэалізуемых тавараў і аказваемых паслуг;
    • прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
    • пададзены паўторны зварот, калі ён ужо быў разгледжаны па сутнасці, у тым ліку занесены ў кнігу заўваг і прапаноў, і ў ім не змяшчаюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
    • з заяўнікам спынена перапіска;
    • прадстаўніком заяўніка не прыкладзены дакумент, які пацвярджае паўнамоцтвы прадстаўніка.

    Адкліканне электроннага звароту

    Заяўнік мае права адклікаць свой зварот да яго разгляду. Адкліканне электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам накіравання заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім быў накіраваны электронны зварот.

    Электронная форма для фізічных асоб