Паслуга «Прафесійны сэрвіс» ад МТС Cloud: аддалены маніторынг IT-інфраструктуры для бесперабойнай работы бізнесу
МТС Cloud прапануе кампаніям падключыць паслугу аддаленага абслугоўвання і маніторынгу IT-інфраструктуры «Прафесійны сэрвіс». Рашэнне дапаможа бізнесу забяспечыць кругласутачную бесперабойную работу ПЗ, а таксама скараціць выдаткі на куплю і сэрвіснае абслугоўванне абсталявання.
МТС Cloud прапануе кампаніям-кліентам работы любой складанасці па маніторынгу, наладжванню, рэзервовым капіраванню і адміністраванню IT-інфраструктуры. Гэта значыць, бізнес перадае комплекс гэтых паслуг МТС Cloud на аўтсорсінг, каб ягоныя серверы, лакальныя сеткі і сайты працягвалі функцыянаваць спраўна ў рэжыме 24/7.
У час аддаленага комплекснага адміністравання воблачнай IT-інфраструктуры праводзіцца кругласутачны маніторынг, які дазваляе спецыялістам МТС Cloud выяўляць прыкметы будучых пагрозаў задоўга да таго, як яны ў поўнай меры праявяць сябе. Акрамя таго, убудаваная шматузроўневая абарона дапаможа абараніць рэсурсы заказчыка ад магчымых DDoS-атак.
У рамках паслугі «Прафесійны сэрвіс» можна скарыстаць паслугі DevOps-інжынера, які дапамагае сінхранізаваць работу праграмістаў, тэсціроўшчыкаў і менеджараў. Каб наладзціць працэсы, каманда МТС Cloud гатовая падзяліцца кампетэнцыямі Windows- і Linux-адміністратараў, сістэмнага архітэктара, а таксама наладзіць рэзервовае капіраванне і аднаўленне сервераў, праграм і сэрвісаў. Такі комплексны падыход гарантуе кампаніі захаванасць яе праектаў.
«Аўтсорсінг воблачнай інфраструктуры дапаможа хутка і прафесійна закрываць пытанні, звязаныя з тэхнічнай часткай работы бізнесу. Кампанія зможа працаваць без перабояў, актыўна развівацца і пры гэтым эканоміць на IT-спецыялістах у штаце», — растлумачылі ў МТС Cloud.
Кліентам МТС Cloud даступныя як штомесячнае комплекснае абслугоўванне воблачнай інфраструктуры, так і работа, якая вырашае адну канкрэтную задачу.
Поўнае апісанне «Прафесійны сэрвіс» — тут.