«Вас вітае віртуальны кансультант кампаніі МТС!» Каля 70% пытанняў кліентаў кантакт-цэнтра дапамагае вырашыць робат | Навіны МТС
Усе навiны

«Вас вітае віртуальны кансультант кампаніі МТС!» Каля 70% пытанняў кліентаў кантакт-цэнтра дапамагае вырашыць робат

Кампанія МТС пастаянна развівае розныя каналы камунікацыі з кліентамі — абаненты могуць патэлефанаваць у кругласутачны цэнтр абслугоўвання кліентаў, напісаць у анлайн-падтрымку або самастойна кіраваць сваім абаненцкім рахункам з дапамогай праграмы Мой МТС.

«Вас вітае віртуальны кансультант кампаніі МТС!»

Кругласутачная падтрымка кліентаў

Адным з асноўных інструментаў узаемадзеяння кампаніі і абанента з'яўляецца інавацыйны кантактны цэнтр МТС. Абаненты могуць патэлефанаваць і вырашыць неабходнае пытанне ў любы час сутак. Удасканаліць працэс абслугоўвання і пабудаваць бесперабойныя зносіны з кліентамі дапамагае віртуальны кансультант. Сістэма, выконваючы функцыі супрацоўніка кантактнага цэнтра, вырашае каля 70% запытаў без падключэння спецыяліста кампаніі. Пры гэтым яшчэ застаюцца запатрабаванымі прамыя зносіны кліента з аператарам. Толькі ў мінулым годзе супрацоўнікамі кантактнага цэнтра МТС было апрацавана больш за 1 млн 900 тысяч тэлефанаванняў ад абанентаў.

Патэлефанаваць у кантактны цэнтр на тэрыторыі Беларусі можна на нумар 0890 (бясплатна абанентам МТС) або на нумар +375 (17) 237-98-98.

Чат-бот Мія

Альтэрнатывай галасавым кансультацыям з'яўляецца бот-кансультант Мія. Звярнуцца да яе з пытаннем можна на сайце mts.by, у сацсетцы Вконтакте і ў праграме Мой МТС. Чат-бот падкажа неабходную інфармацыю пра акцыі, паслугі і тарыфы, дапаможа даведацца пра іх кошт. Акрамя таго, Мія можа змяніць тарыфны план, падключыць або адключыць паслугу, кіраваць блакіроўкамі на нумары і дабавіць роўмінг.

Анлайн-падтрымка

Яшчэ адзін зручны спосаб атрымаць адказы на пытанні - зайсці на старонку падтрымкі https://www.mts.by/help/. Яна разбітая на тэматычныя раздзелы, дзе можна знайсці структураваную інфармацыю пра прадукты і паслугі МТС. Калі пасля пошуку ўсё ж трэба ўдакладніць інфармацыю, можна адправіць запыт кансультанту анлайн-падтрымкі на адрас help@mts.by або звярнуцца да чат-бота Мія.

Праграма Мой МТС

ПраграмаМой МТС — гэта персанальны памочнік абанента, які дапамагае кіраваць сваімі нумарамі мабільнай і фіксаванай сувязі без візіту ў офіс або тэлефанавання ў кантактны цэнтр. У праграме можна сачыць за балансам, падключаць і адключаць паслугі і мяняць тарыфны план, заказваць падрабязную дэталізацыю рахункаў, кантраляваць даныя па растэрміноўцы, знаёміцца з акцыямі МТС, а таксама шмат іншага. Падключыць да яго можна любую колькасць абаненцкіх нумароў.

Прамая тэлефонная лінія

У кампаніі МТС рэгулярна праходзяць прамыя тэлефонныя лініі для зваротнай сувязі з абанентамі. Кліенты могуць задаць пытанні, якія тычацца дзейнасці мабільнага аператара. Азнаёміцца з графікам работы прамой тэлефоннай лініі можна тут.

Папярэдняя навіна

Наступная навіна