Да Дня спажыўца: МТС прытрымліваецца высокіх стандартаў у камунікацыі са сваімі кліентамі
Даванне якасных паслуг жыхарам Беларусі - адзін з прыярытэтаў МТС. Таму кампанія пастаянна павышае ўзровень абслугоўвання сваіх кліентаў — спажыўцоў паслуг сувязі і тавараў у салонах і анлайн-краме МТС. Для гэтага кампанія ўкараняе інавацыйныя тэхналогіі.
У сваёй дзейнасці МТС выконвае ўсе карпаратыўныя дакументы і нацыянальнае заканадаўства ў сферы абароны правоў спажыўцоў. У прыватнасці, Закон Беларусі «Аб абароне правоў спажыўцоў». Больш падрабязную інфармацыю можна знайсці па спасылцы.
МТС - найбуйнейшы мабільны аператар Беларусі па колькасці абанентаў: нашымі паслугамі карыстаюцца 5,7 млн чалавек. Пастаянная мадэрнізацыя сеткі дазваляе ўкараняць інавацыйныя рашэнні і прапануе кліентам паслугі і сэрвісы на высокім узроўні: тарыфныя планы з безлімітным інтэрнэтам, сэрвіс «МТС Грошы», які дазваляе аплачваць паслугі з балансу абаненцкага нумара, а таксама лічбавыя прадукты МТС ТБ, МТС Music і іншыя.
З кожным годам, улічваючы запыты кліентаў, расце асартымент тавараў у гандлёвай сетцы МТС. Азнаёміцца з прапановамі спажыўцы паслуг могуць у салонах сувязі і інтэрнэт-краме МТС. Гандлёвая сетка МТС адпавядае высокім сэрвісным стандартам і патрабаванням да асартыменту, якасці паслуг і работы персаналу. У ёй прадстаўлена каля 800 розных тавараў, якія пакупнікі могуць набыць як за поўны кошт, так і ў растэрміноўку. Супрацоўнікі падрабязна пракансультуюць кліентаў аб балансе нумара тэлефона, тарыфных планах, лічбавых сэрвісах і паслугах МТС. А каб павысіць узровень абслугоўвання і эканоміі часу кліентаў, у салонах сувязі прадугледжаныя разумная сістэма кіравання чаргой і тэрмінал самаабслугоўвання.
Таксама кампанія МТС пастаянна развівае розныя каналы камунікацыі з кліентамі: абаненты могуць патэлефанаваць у кругласутачны цэнтр абслугоўвання кліентаў і напісаць у анлайн-падтрымку. Акрамя таго, вырашыць асноўныя пытанні абслугоўвання можна не выходзячы з дому – з дапамогай праграмы Мой МТС.