Усе навiны

МТС прытрымліваецца высокіх стандартаў у камунікацыі з кліентамі

15 сакавіка ў Беларусі адзначаецца Дзень спажыўца. МТС прытрымліваецца высокіх стандартаў абслугоўвання і ўдзяляе асаблівую ўвагу даванню якасных паслуг жыхарам краіны. Кампанія актыўна выкарыстоўвае разнастайныя фарматы камунікацыі, каб эфектыўна ўзаемадзейнічаць з кліентамі і хутка рэагаваць на іх запыты. Абаненты могуць патэлефанаваць у кругласутачны кол-цэнтр, напісаць у анлайн-падтрымку, а таксама самастойна кіраваць сваім рахункам з дапамогай праграмы «Мой МТС».

МТС выконвае нацыянальнае заканадаўства ў сферы абароны правоў спажыўцоў. У прыватнасці, Правілы аказання паслуг электрасувязі і Закон Рэспублікі Беларусь «Аб абароне правоў спажыўцоў». Інфармацыю пра яго можна знайсці паспасылцы.

Адным з асноўных інструментаў узаемадзеяння кампаніі з кліентамі з'яўляецца інавацыйны Кантактны цэнтр МТС. Абаненты могуць патэлефанаваць і вырашыць неабходнае пытанне ў любы час сутак на нумары 0890 (бясплатна абанентам МТС) або на нумары +375 (17) 237-98-98.

Альтэрнатыва галасавым кансультацыям – бот-кансультант Мія. Звярнуцца да яе з пытаннем можна на сайце mts.by, у сацсетцы Вконтакте і ў праграме «Мой МТС». Яшчэ адзін зручны спосаб атрымаць адказы на пытанні - зайсці на старонку падтрымкіhttps://www.mts.by/help/. Тут можна знайсці структураваную інфармацыю пра прадукты і паслугі МТС. Калі пасля пошуку ўсё ж трэба ўдакладніць інфармацыю, можна адправіць запыт у анлайн-падтрымку на адрасhelp@mts.by або звярнуцца да чат-бота Мія.

Дзякуючы праграме«Мой МТС» у абанентаў ёсць магчымасць самастойна кіраваць сваімі нумарамі мабільнай і фіксаванай сувязі без візіту ў салон сувязі або тэлефанавання ў Кантактны цэнтр. Кліенты кампаніі могуць сачыць за балансам, падключаць і адключаць паслугі і мяняць тарыфны план, заказваць падрабязную дэталізацыю рахункаў, кантраляваць даныя па растэрміноўцы, знаёміцца з акцыямі МТС, а таксама многае іншае.

Таксама ў кампаніі МТС рэгулярна праходзяць прамыя тэлефонныя лініі для зваротнай сувязі з абанентамі. Кліенты могуць задаць пытанні, якія тычацца дзейнасці мабільнага аператара. Азнаёміцца з графікам работы прамой тэлефоннай лініі можнатут.

Яшчэ адзін значны канал камунікацыі з кліентамі – гандлёвая сетка МТС. Інтэрнэт-крама і салоны сувязі адпавядаюць высокім сэрвісным стандартам і патрабаванням да асартыменту, якасці паслуг і рабоце персаналу. Супрацоўнікі падрабязна пракансультуюць кліентаў пра баланс нумара тэлефона, тарыфныя планы, лічбавыя сэрвісы і паслугі МТС. Для павышэння ўзроўню абслугоўвання і эканоміі часу кліентаў у салонах сувязі прадугледжаныя разумная сістэма кіравання чаргой і тэрмінал самаабслугоўвання.

Папярэдняя навіна

Наступная навіна