Больш за 130 студэнтаў беларускіх ВНУ з усёй Беларусі сталі ўдзельнікамі Хакатона, які праводзяць МТС і галоўная ВНУ краіны БДУ. Конкурс digital-ідэй праходзіць другі год запар і нязменна выклікае шырокую цікавасць сярод крэатыўнай моладзі. На гэты раз месцам правядзення стаў Бізнес-інкубатар Парка высокіх тэхналогій.
Рэгістрацыю прайшлі студэнты вядучых навучальных устаноў Беларусі: БДУ, БНТУ, БДУІР, БДЭУ, БДТУ, МДЛУ, Інстытута прадпрымальніцкай дзейнасці. Акрамя таго, у Мінск прыехалі хлопцы і дзяўчаты з Віцебска і Рэчыцы. Сярод удзельнікаў – будучыя праграмісты, інжынеры, дызайнеры і маркетолагі.
Хакатон - гэта ўнікальная магчымасць для маладых спецыялістаў, якія на этапе вучобы ў ВНУ прадумваюць свой прафесійны шлях, праявіць сябе, прапампаваць навыкі і рэалізаваць свой патэнцыял.
«Удзел у Хакатоне ў стратэгічнай перспектыве ў любым выпадку станоўча адаб'ецца на кар'ерных траекторыях удзельнікаў. Падчас такіх мерапрыемстваў студэнты могуць мець зносіны з прадстаўнікамі буйнога брэнда і вырашаць бізнес-задачы. Кампанія МТС актыўна выкарыстоўвае гэты фармат, таму што ў нас ёсць экспертыза і мы гатовыя дзяліцца вопытам, а яшчэ хочам, каб таленавітая моладзь выходзіла на рынак працы ўжо падрыхтаваная, што спрыяльна адаб'ецца не толькі на рэалізаваных праектах, але і, у цэлым, на эканоміцы. Беларусі», — падкрэсліла Марыя Канасевіч, кіраўнік групы па сувязях з грамадскасцю кампаніі МТС.
Спаборніцтва праходзіць у камандным фармаце. За тры дні ўдзельнікі павінны стварыць прататып праграмы для ўзаемадзеяння паміж супрацоўнікамі Кантактнага цэнтра МТС.
Лекцыі пра работу Кліенцкага сэрвісу МТС, з дапамогай якога адбываецца камунікацыя паміж абанентамі і кампаніяй МТС, прачытаюць начальнік аддзела праектаў і ключавых напрамкаў абслугоўвання Алена Клейн і начальнік даведачна-інфармацыйнага аддзела Алена Гарбуз. Таксама навучальныя майстар-класы правядуць спецыялісты ПВТ і запрошаныя ментары.
Найлепшыя каманды абароняць свае праекты на фінальным этапе Хакатона, які пройдзе 24 мая. Прыз у 5 000 беларускіх рублёў ад кампаніі МТС атрымае тая каманда, якая дасць найбольш прыдатную пад крытэрыі ідэю, канцэпцыю або іншы прадукт.