МТС — бізнесу: карысныя сэрвісы і зручнныя тарыфы | Навіны МТС
Усе навiны

МТС — бізнесу: карысныя сэрвісы і зручнныя тарыфы

Маючы найбуйнейшую сетку абанентаў у Беларусі, МТС прапануе бізнесу шырокія магчымасці па правядзенню рэкламных кампаній, а таксама па рабоце з супрацоўнікамі і кліентамі. У гэтым аглядзе - карысныя сэрвісы, якія дапамогуць прыцягнуць патэнцыяльных пакупнікоў і арганізаваць камфортную працоўную прастору, а таксама топавыя бізнес-тарыфы.

МТС — бізнесу: карысныя сэрвісы і зручнныя тарыфы

Для больш эфектыўнай камунікацыі для бізнесу ў МТС прадугледжаныя спецыяльныя карпаратыўныя тарыфы «Бізнес S», «Бізнес M», «Бізнес L», а таксама папулярны «Бізнес Unlim 2.0». З іх дапамогай можна істотна скараціць выдаткі на мабільную сувязь, здзяйсняючы пры гэтым шмат тэлефанаванняў.

У тарыф «Бізнес S» уключаны бясплатныя тэлефанаванні калегам, 200 мінут выходных тэлефанаванняў унутры сеткі МТС і 1 ГБ мабільнага інтэрнэту на неабмежаванай скорасці. Пасля расходавання асноўнага трафіка безліміт інтэрнэту будзе даступны на скорасці да 256 Кбіт/сек, што заўсёды пакіне на сувязі, абараняючы ад пераплат. Пра тарыф «Бізнес S» — тут.

Бясплатныя тэлефанаванні паміж супрацоўнікамі адной арганізацыі прадугледжаныя і на тарыфе «Бізнес M», але трафіка даступна больш - 400 мінут унутры сеткі МТС і 5 ГБ мабільнага інтэрнэту на неабмежаванай скорасці, далей будзе даступны безлімітны трафік на скорасці да 256 Кбіт/сек. На тарыфе «Бізнес L» цэлых 600 мінут выходных тэлефанаванняў унутры сеткі МТС, стандартны безліміт на тэлефанаванні калегам і 15 ГБ мабільнага трафіка на неабмежаванай скорасці і безліміт на скорасці да 256 Кбіт/сек, што заўсёды пакіне на сувязі, абараняючы ад пераплат за інтэрнэт-злучэнне. Падрабязней пра тарыф «Бізнес M» - на сайце, пра тарыф «Бізнес L» — тут.

Пашырыць магчымасці галасавой сувязі і мабільнага інтэрнэту на тарыфах «Бізнес S», «Бізнес M» і «Бізнес L» заўсёды можна з дапамогай дадатковых опцый. Так, мінуты ўнутры сеткі трансфармуюцца ў безлімітныя мінуты ва ўсе сеткі беларускіх аператараў з дапамогай паслуг «Усе сеткі» і «Безліміт ва ўсе сеткі - бізнес». Дапоўніць гігабайты без квоты на скорасць можна з дапамогай паслуг «8 ГБ Бізнес» і «15 ГБ Бізнес», а змяніць квоту на скорасць мабільнага інтэрнэту можна з дапамогай паслуг Павышэння скорасці да 1 або да 2 Мбіт/сек.

В абонентскую плату таріфа «Бізнес Unlim 2.0» включен безліміт мінут звонков во все сеті белорусскіх операторов связі. Доступ в інтернет предоставляется на скорості до 512 Кбіт/сек без ограніченія по трафіку. Каб змяніць квоту на скорасць на «Бізнес Unlim 2.0», таксама прадугледжана чатыры варыянты дадатковых паслуг, якія павышаюць квоту на скорасць да 1/2/4 Мбіт/сек. або зусім здымаюць гэтае абмежаванне. Падрабязней пра тарыф «Бізнес Unlim 2.0» глядзіце тут.

Таргетаваная SMS у сетцы МТС

Гэта дзейсны спосаб апавяшчэння патэнцыяльных кліентаў пра адкрыццё новых магазінаў, абнаўленне асартыменту або правядзенне акцый. У паслугу ўваходзіць падбор мэтавай аўдыторыі з ліку абанентаў МТС па загадзя ўзгодненых параметрах і рассыланне SMS-паведамленняў у інтарэсах заказчыка. Падбор мэтавай аўдыторыі дазваляе рассылаць паведамленні толькі тым, хто з найбольшай верагоднасцю зацікаўлены ў паслугах або таварах заказчыка, што эканоміць бюджэт і значна павялічвае эфектыўнасць рэкламнай кампаніі. Больш падрабязна — тут.

МТС Камунікатар

Зручная прылада, якая дазваляе планаваць і хутка ажыццяўляць рассыланне паведамленняў праз SMS і Viber. Выкарыстанне двух каналаў сувязі павялічвае эфектыўнасць камунікацыі - калі нейкім чынам паведамленне не будзе дастаўленае з дапамогай SMS, яно будзе адпраўленае з дапамогай Viber. Для зручнасці ўзаемадзеяння з кліентамі ў рассылцы прадугледжана спецыяльнае альфа-імя, якое запаўняецца ў поле «Адпраўшчык». Там можна напісаць назву арганізацыі або прапанаванай паслугі. Больш падрабязна — тут.

Віртуальная АТС

Сэрвіс дапамагае аб'ядноўваць мабільныя тэлефоны і камп’ютары ў адзіную тэлефонную сетку, замяняючы такім чынам класічную АТС. З яе дапамогай можна аператыўна арганізаваць сучасны шматфункцыянальны кол-цэнтр, настроіць галасавое прывітанне, выбраць сцэнарый размеркавання тэлефанаванняў, вызначыць агульны нумар кампаніі для ўваходных і выходных тэлефанаванняў. Віртуальная АТС дапаможа аналізаваць гісторыю і атрымаць статыстыку тэлефанаванняў, якія паступаюць у кампанію. Сістэма падтрымлівае ўзаемадзеянне з amoCRM, Битрикс24, а таксама індывідуальнымі CRM-праграмамі карыстальнікаў. Больш падрабязна — тут.

Офісная тэлефанія

Паслуга сумяшчае ў сабе ўсе добрыя якасці звычайнай галасавой сувязі і IP-тэлефаніі. Яна дазваляе прымаць і ажыццяўляць тэлефанаванні з розных прылад (ноўтбука, камп’ютара або тэлефона), аб'яднаўшы іх у адзіную сетку згодна з пратаколам SIP. З офіснай тэлефаніяй ад МТС можна хутка наладзіць карпаратыўную сувязь, падключыўшы шматканальныя нумары, аптымізаваць усе звязаныя з гэтым працэсы і тым самым істотна знізіць выдаткі на тэлефанаванні. У любы момант можна дабавіць дадатковыя каналы, што дазволіць кліентам дазвоньвацца з першага разу, бо лінія для прыёму тэлефанаванняў будзе заўсёды свабоднай. Больш падрабязна — тут.

МТС Апытанне

Сэрвіс для правядзення маркетынгавых даследаванняў: распрацоўкі анкет, стварэння таргетаванай выбаркі, аналізу вынікаў апытанняў і шмат чаго іншага. Працуе ён наступным чынам: абаненту паступае SMS-запрашэнне са спасылкай на анкету, якую ён можа запоўніць, адказаўшы на пытанні або выставіўшы адзнакі ад 1 да 10, у адпаведнасці з зададзенай шкалой. Пасля завяршэння апытання заказчык атрымлівае апрацаваныя даныя ў выглядзе наглядных табліц і дыяграм. З дапамогай МТС Апытання можна разлічыць індэксы спажывецкай лаяльнасці (NPS) і задаволенасці спажыўца (NSAT), даведацца пра меркаванне аб прадукце або паслугах кампаніі і гатоўнасць іх рэкамендаваць, вызначыць узровень пазнавальнасці брэнда. Таксама сэрвіс дазваляе праводзіць і ўсебаковыя HR-даследаванні сярод супрацоўнікаў: ацаніць узровень іх лаяльнасці, ступень задаволенасці сваёй працай і іншыя важныя аспекты. Больш падрабязна — тут.

Карпаратыўны тонінг

Сэрвіс дазваляе замяніць звычайную мелодыю на карпаратыўную, прывітанне або любы іншы гукавы сігнал. Напрыклад, у дні, калі офіс кампаніі не працуе, кліенты замест гудкоў могуць чуць якую-небудзь неабходную інфармацыю, якая дапаможа ім зарыентавацца ў пытанні. Больш падрабязна — тут.

Папярэдняя навіна

Наступная навіна