TWIN-карта
Меню

TWIN-карта

  • 2 SIM-карты з адным абаненцкім нумарам
  • Усім абанентам МТС

Падрабязнасці

Сэрвіс «TWIN-карта» дае магчымасць абанентам МТС выкарыстоўваць 2 SIM-карты з адным абаненцкім нумарам.

Разгарнуць усё
«Адначасовы рэжым» работы SIM-карт

«Адначасовы рэжым» дазваляе адначасова выкарыстоўваць SIM-карты, дадзеныя ў рамках сэрвісу «TWIN-карта», з абаненцкім абсталяваннем і быць актыўнымі ў сетцы МТС.

У гэтым рэжыме работы SIM-картаў дзве новыя SIM-карты даюцца абаненту па заяве на даванне сэрвісу «TWIN-карта» ў Салоне сувязі МТС.

Калі ў абанента ўжо ёсць дзейная SIM-карта, атрыманая раней, другая SIM-карта можа быць аформленая ў дадатак да яе, без замены існуючай SIM-карты. Для «адначасовай» работы TWIN-картаў абаненту могуць давацца SIM-карты розных памераў (SIM + SIM, SIM + micro-SIM, micro-SIM + micro-SIM, nano-SIM + SIM, SIM + eSIM і інш.).

Тыпы SIM-картак вызначаюцца абанентам у заяве на даванне паслугі. У выпадку, калі абанент жадае змяніць тып SIM-карты, якая выкарыстоўваецца, падчас замовы сэрвісу «TWIN-карта», гэтая замена не тарыфікуецца;

Які выбраць варыянт дазвону?

У выпадку «адначасовай» работы дзвюх SIM-картаў абанент можа на выбар устанавіць наступныя настройкі атрымання ўваходных тэлефанаванняў:

  • «паралельны дазвон» (тэлефанаванне паступае адначасова на 2 SIM-карты)
  • «(тэлефанаванне паступае адначасова на 2 SIM-карты)» (тэлефанаванне паступае на SIM-карту №1, у выпадку занятасці, адбою, адсутнасці адказу на працягу 40 секунд або недаступнасці абанента тэлефанаванне паступае на SIM-карту №2). Тып дазвону вызначаецца абанентам у заяве на даванне паслугі. Тып дазвону можа быць зменены абанентам падчас звароту ў Салон сувязі МТС або Кантактны цэнтр МТС.

У выпадку ўстаноўкі «паслядоўнага дазвону» чарговасць дазвону можа быць вызначаная і змененая абанентам самастойна з дапамогай наступных каманд:

Аперацыя Дзеянні праз USSD-каманды
Даведацца, які нумар чарговасці дазвону ўстаноўлены для гэтай SIM-карты На тэлефоне, у якім устноўленая гэтая SIM карта, трэба набраць *609# і націснуць клавішу Send/Адправіць. У адказ на запыт прыйдзе парадкавы нумар чаргі.
Устанавіць для гэтай SIM-карты нумар чарговасці дазвону 1 На тэлефоне трэба набраць *610# націснуць клавішу Send/Адправіць.
Устанавіць для гэтай SIM-карты нумар чарговасці дазвону На тэлефоне трэба набраць *610*N#
дзе N - нумар чарговасці дазвону (1 або 2), і націснуць клавішу Send/Даслаць.
Устанавіць для іншай SIM-карты нумар чарговасці дазвону На тэлефоне трэба набраць **610*N*M#
дзе N - нумар чарговасці дазвону (1 або 2) для SIM-карты M
M - парадкавы нумар SIM-карты (1 або 2),
і націснуць клавішу Send/Даслаць.

Прыём SMS- і MMS-паведамленняў магчымы толькі на адну SIM-карту і для «паслядоўнага» і для «паралельнага» рэжыму работы SIM-картаў.

Парадкавы нумар SIM-карты, вызначанай для прыёму ўваходных SMS- і MMS-паведамленняў, можа быць вызначаны і зменены абанентам самастойна з дапамогай наступных каманд:

Аперацыя Дзеянні
Даведацца, якая SIM-карта прымае SMS На тэлефоне, у якім устаноўленая любая з дадзеных SIM-картаў, трэба набраць *#612# і націснуць клавішу Send/Адправіць. У адказ прыйдзе парадкавы нумар SIM-карты для прыёму SMS.
Устанавіць, каб гэтая SIM-карта прымала SMS На тэлефоне, у якім устаноўленая любая з дадзеных SIM-картаў, трэба набраць **612# і націснуць клавішу Send/Адправіць.
Устанавіць SIM-карту, якая будзе прымаць SMS На любым з тэлефонаў, у якім устаноўленая любая з SIM-картаў, набраць запыт:
**612*1# і націснуць клавішу Send/Адправіць – каб пераключыцца на SIM 1;
**612*2# і націснуць клавішу Send/Адправіць - каб пераключыцца на SIM 2.

Пасля адпраўкі USSD-запыту, USSD-паведамленні прыходзяць у адказ на кожную з SIM-картаў.

Пры любым з рэжымаў работы SIM-картаў і варыянтах дазвону выходныя тэлефанаванні могуць здзяйсняцца з любой SIM-карты паводле меркавання абанента.

Падчас адначасовай работы дзвюх SIM-картаў некаторыя паслугі даюцца з наступнымі абмежаваннямі:

  • «Персанальны ГУДОК» - мелодыі паслугі «Персанальны ГУДОК» прайграюцца толькі падчас тэлефанавання з адной SIM-карты («асноўная» SIM-карта, якая выдавалася падчас падключэння да сеткі МТС)
  • «ТОНІНГ» - мелодыі паслугі «ТОНІНГ» не прайграюцца ў выпадку «паслядоўнага дазвону» на другой SIM-карце, у выпадку, калі тэлефон з першай SIM-картай знаходзіцца па-за зонай дзеяння сеткі або выключаны.
  • «Будзь у курсе» - усплывальныя паведамленні ў рамках паслугі прыходзяць на адну SIM-карту («асноўная» SIM-карта, якая выдавалася падчас падключэння да сеткі МТС)
  • SMS-паведамленні ў рамках сэрвісаў «Ёсць сувязь» і «Вам тэлефанавалі» накіроўваюцца толькі на адну SIM-карту (карту для прыёму SMS-, MMS-паведамленняў). Калі ўстаноўлены паралельны дазвон, актываваны сэрвіс «Вам тэлефанавалі» і адна з SIM-картаў выключаная, то на SIM-карту, вызначаную, як карта для прыёму SMS-, MMS-паведамленняў будуць паступаць SMS-паведамленні пра прапушчаныя тэлефанаванні.
Колькі каштуе?
Абанентам, якія падключылі сэрвіс «TWIN-карта» 24.03.2022 або пазней:

Кошт падключэння і штомесячная плата

Стоимость подключения и ежемесячная плата
4,72 руб.*

*Спісваецца разава ў момант падключэння і далей у першы дзень кожнага наступнага каляндарнага месяца

Абанентам, якія падключылі сэрвіс «TWIN-карта» да 24.03.2022:

На тарыфных планах «Безліміцішча+», «Безліміцішча», «Безліміцішча 2.0», «Супер 25», «Супер max 50», «Супер Go», «Супер Голас».

Штомесячная плата
4,72 руб./мес.


На іншых тарыфных планах за выключэннем тарыфных планаў для карпаратыўных кліентаў

Штомесячная плата
0 руб./мес.*

*Гэты тарыф дзейнічае да моманту змены тарыфнага плана на любы іншы тарыфны план (акрамя тарыфных планаў для карпаратыўных кліентаў). У выпадку змены тарыфнага плана штомесячная плата складзе 4,5 руб./мес., і будзе спісвацца ў першы дзень кожнага наступнага каляндарнага месяца.

Абанентам, якія на 21.07.2022 абслугоўваюцца на тарыфных планах «Будзь больш практычным», «Рацыянальны», «4G лайт», «Усё для зносін», «Выдатны», «4G міні», «Май зносіны!», «Р300», «4G максі», «Оптыма+10 (Абласны)», «Р600», «4G мега», сэрвіс «TWIN-карта» будзе давацца без спагнання штомесячнай платы, незалежна ад колькасці змен тарыфнага плана, па 31.08.2022. З 01.09.2022 пачынаюць дзейнічаць стандартныя ўмовы: у выпадку змены тарыфнага плана сэрвіс будзе штомесяц тарыфікавацца.


Тэхналагічныя USSD-запыты, якія выкарыстоўваюцца ў рамках кіравання сэрвісам «TWIN-карта», не тарыфікуюцца.

Аказанне любых паслуг сувязі тарыфікуецца для кожнай з SIM-картак, на якой быў згенераваны адпаведны трафік, у адпаведнасці з тарыфным планам абаненцкага нумара, незалежна ад рэжыму выкарыстання SIM-картак (па чарзе або адначасова).

Азнаёміцца з коштам і парадкам тарыфікацыі сэрвісу «TWIN-карта» на тарыфных планах для карпаратыўных кліентаў можна па спасылцы

Дзе набыць?

Набыць TWIN-карту можна ў Салонах сувязі МТС.

Сэрвіс «TWIN-карта» ажыццяўляецца пры ўмове наяўнасці грашовых сродкаў для спісання кошту падключэння паслугі з балансу асабовага рахунку абаненцкага нумара. У выпадку неабходнасці замены любой з SIM-картаў абаненту неабходна звярнуцца ў Салон сувязі МТС і запоўніць адпаведную заяву на замену SIM-карты. Замена SIM-карты аплачваецца абанентам у адпаведнасці з тарыфам на паслугу «Замена SIM-карты». У выпадку непрацаздольнасці SIM-карты па тэхнічных прычынах, не звязаных з дзеяннямі абанента, замена SIM-карты не тарыфікуецца.

Каб адмовіцца ад сэрвісу «TWIN-карта», абаненту неабходна звярнуцца ў Салон сувязі МТС.

Заказваючы сэрвіс «TWIN-карта», абанент тым самым пацвярджае, што азнаёмлены і згодны з гэтымі правіламі яе аказання.

Абмежаванні

Падключэнне або выкарыстанне TWIN-карты недаступнае на тарыфным плане «Бізнес Unlim 2.0», а таксама пры наяўнасці падключанай паслугі «Карпаратыўны безлімітны інтэрнэт». Калі ў абанента падключаная паслуга «Інтэрнэт для дома», то падключэнне TWIN-карты тэхнічна магчымае, але карыстацца перадачай даных ён зможа толькі на адной прыладзе.

Пры падключэнні сэрвісу «TWIN-карта» на тарыфным плане «Разумны бізнес 2» з актыўнай паслугай «Безліміцішча+» паслуга «Безліміцішча+» будзе выключаная на нумары абанента.

Опрос о сайте МТС
Апытанне пра сайт МТС
Дапамажыце нам стаць лепш - прайдзіце кароткае апытанне
Пытанне 1 з 5
Ці проста знайсці на сайце МТС патрэбную інфармацыю?
Не, не проста
Так, проста
Пытанне 2 з 5
Як вы ацэньваеце дызайн сайта?
Не падабаецца
Вельмі падабаецца
Пытанне 3 з 5
Ці лічыце вы сайт карысным?
Не, не карысны
Так, карысны
Пытанне 4 з 5
Што можна палепшыць на сайце?
Пытанне 5 з 5
Ці парэкамендуеце вы сайт МТС сваім калегам і партнёрам?
Дакладна не
Дакладна так
Дзякуй, што прайшлі апытанне
Дзякуй, што прайшлі апытанне
Вы нам вельмі дапамаглі