Дагавор на даванне паслуг сотавай рухомай электрасувязі | Падтрымка МТС

Дагавор на даванне паслуг сотавай рухомай электрасувязі


ЗАЦВЕРДЖАНА

Загад Генеральнага дырэктара
СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы»
17.11.2023 № 1696

Дагавор на даванне паслуг
сотавай рухомай электрасувязі МТС

Рэдакцыя дзейнічае з 01.12.2023

1. Прадмет дагавора

1.1. Гэты дагавор рэгулюе адносіны па аказанню Абаненту з боку СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы» паслуг сотавай рухомай электрасувязі і іншых паслуг у сетках электрасувязі.

1.2.  Гэты дагавор з'яўляецца новай рэдакцыяй дагавораў на даванне паслуг і дагавораў на даванне паслуг сотавай радыётэлефоннай сувязі, заключаных згодна з формамі, зацверджанымі загадамі Генеральнага дырэктара ад 28.11.2002 № 118, ад 21.04.2004 № 116 і ад 27.06.2005 № 230, а таксама новай рэдакцыяй публічнай аферты «Парадак аказання паслуг сотавай рухомай электрасувязі СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы», зацверджанага загадам Генеральнага дырэктара СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы» ад 20.08.2019 № 1127 (у рэдакцыі загада Генеральнага дырэктара СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы» ад 09.03.2023 № 370)».

2. Тэрміны і азначэнні, якія выкарыстоўваюцца ў Дагаворы

У гэтым Дагаворы ўжываюцца асноўныя тэрміны і іх азначэнні ў значэннях, вызначаных Законам Рэспублікі Беларусь «Аб электрасувязі», пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17.08.2006 № 1055 «Аб зацвярджэнні Правілаў аказання паслуг электрасувязі», іншымі актамі заканадаўства Рэспублікі Беларусь, а таксама наступныя тэрміны і іх азначэнні:

2.1. Абанент — фізічная, юрыдычная асоба або індывідуальны прадпрымальнік, з якім заключаны Дагавор з выдзяленнем не менш за аднаго абаненцкага нумара і (або) унікальнага кода ідэнтыфікацыі.

2.2. Канчатковая абаненцкая прылада (тэрмінал) (далей – Абаненцкае абсталяванне) — гэта тэхнічная прылада карыстальніка паслуг электрасувязі, прызначаная для падключэння да сеткі электрасувязі ў мэтах забеспячэння доступу да паслуг электрасувязі.

2.3. Аўтаматызаваны цэнтр - праграмна-апаратны комплекс, які дазваляе праводзіць аўтаматызаваны прыём, апрацоўку і рассылку паведамленняў электрасувязі (у тым ліку тэлефанаванні, якія паступілі адначасова, паведамленні па факсе, электроннай пошце, SMS і іншае), а таксама ажыццяўляць масавы абзвон.

2.4. АСР — аўтаматызаваная сістэма разлікаў, прызначаная для ўліку аперацый па паступленню ад Абанента аплаты за Паслугі і аб'ёму спажытых Абанентам Паслуг.

2.5. Шкоднае праграмнае забеспячэнне — праграмнае забеспячэнне, якое мэтанакіравана прыводзіць да парушэння законных правоў Абанента, у тым ліку да збору, апрацоўкі або перадачы з Абаненцкага абсталявання інфармацыі без згоды Абанента або да пагаршэння параметраў функцыянавання Абаненцкага абсталявання або сеткі сувязі.

2.6. Дагавор на аказанне паслуг электрасувязі (далей – Дагавор) — публічны дагавор паміж Аператарам і Абанентам аб аказанні Паслуг, які складаецца з гэтага Дагавора і Рэгістрацыйнай формы, які можа быць прыняты Абанентам шляхам далучэння да яго ў цэлым. Неад'емнай часткай Дагавора з'яўляюцца яго Дадаткі, Публічныя аферты, тарыфны план, Зона абслугоўвання.

2.7. Адзінка тарыфікацыі Паслуг - адзінка вымярэння аб'ёму аказаных Паслуг, за якую з Абанента спаганяецца плата, згодна з тарыфам, вызначаным Аператарам для гэтага віду Паслуг.

2.8. Зона абслугоўвання — заяўленая Аператарам тэрыторыя, у межах якой Аператар аказвае Паслугі ў адпаведнасці з вызначанымі параметрамі (паказчыкамі) якасці.

2.9. Інтэрнэт-сайт Аператара - рэсурс Аператара ў сетцы Інтэрнэт, размешчаны на www.mts.by.

2.10. Кодавае слова - паслядоўнасць сімвалаў (літар, лічбаў), якая вызначаецца Абанентам ва ўстаноўленай Аператарам форме і якая служыць для ідэнтыфікацыі Абанента пры выкананні Дагавора ў выпадку звароту ў Кантактны цэнтр Аператара і (або) у іншых выпадках, вызначаных Аператарам.

2.11. Кантактны цэнтр Аператара – служба тэхнічнай падтрымкі і даведачна-інфармацыйная служба Аператара, якая ажыццяўляе кругласутачнае абслугоўванне, у тым ліку кансультаванне, прыём заявак аб тэхнічных няспраўнасцях, якія перашкаджаюць карыстанню паслугамі электрасувязі ад Абанентаў, праз галасавыя і анлайн каналы сувязі (нумар 0890 або email help@mts.by). На Інтэрнэт-сайце Аператара могуць быць вызначаныя іншыя нумары, email і іншыя спосабы звароту ў Кантактны цэнтр. У выпадку знаходжання Абанента ў Зоне абслугоўвання Аператара тэлефанаванні ў Кантактны цэнтр на вызначаныя ў гэтым пункце нумары не тарыфікуюцца.

2.12. Карта доступу – SIM-карта, USIM-карта, E-sim або іншы модуль, у тым ліку ўбудаваны ў Абаненцкае абсталяванне, з дапамогай якога забяспечваецца ідэнтыфікацыя Абанента і доступ яго Абаненцкага абсталявання да сеткі электрасувязі Аператара, які знаходзіцца ва ўласнасці Аператара і які даецца ў карыстанне Абаненту.

2.13. Асабовы рахунак — аналітычны рахунак у АСР Аператара, прызначаны для ўліку паслуг электрасувязі, якія аказваюцца Абаненту, уліку паступлення і выдаткавання грашовых сродкаў за паслугі электрасувязі. Таксама Асабовы рахунак выкарыстоўваецца для ўліку паступлення і выдаткавання грашовых сродкаў, унесеных у лік аплаты набытага Абаненцкага абсталявання, іншых абавязацельстваў.

2.14. Аператар - Сумеснае таварыства з абмежаванай адказнасцю «Мабільныя ТэлеСістэмы» (СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы»). Месца знаходжання: 220012, г. Мінск, праспект Незалежнасці, 95-4. УНП 800013732, р/р BY51MMBN30120086600109330000 у ААТ «Банк Дабрабыт», BIC MMBNBY22, Ліцэнзія на права ажыццяўлення дзейнасці ў галіне сувязі зарэгістраваная ў рэестры ліцэнзій Міністэрства сувязі і інфарматызацыі Рэспублікі Беларусь за № 926, выдадзена 30.04.2004, тэрмін дзеяння не абмяжоўваецца.

2.15. Справаздачны перыяд - перыяд часу, за які вызначаецца фактычна атрыманы і аплачаны Абанентам аб'ём Паслуг. Калі іншая працягласць Справаздачнага перыяду не вызначаецца Аператарам у Публічнай аферце адпаведнай паслугі, Справаздачны перыяд лічыцца роўным аднаму каляндарнаму месяцу.

2.16. Парог злучэння - вызначаны Аператарам прамежак часу, пасля заканчэння якога працяг устаноўленага злучэння з'яўляецца падставай для пачатку тарыфікацыі Паслуг.

2.17. Правілы аказання паслуг, Правілы рэкламных мерапрыемстваў і іншыя дакументы Аператара (далей – Публічныя аферты) – дакументы, якія рэгламентуюць умовы аказання Паслуг, давання паслуг на тарыфных планах, давання дадатковых паслуг, рэкламных акцый, зніжак і да т.п., якія публікуюцца на Інтэрнэт-сайце Аператара або даводзяцца да ведама Абанента адным або некалькімі спосабамі: на Інтэрнэт-сайце Аператара, з дапамогай Сэрвісаў самаабслугоўвання, у Кантактным цэнтры, у Салоне сувязі, SMS-паведамленнем, паведамленнем сэрвісу імгненнага абмену паведамленнямі (месенджара), паведамленнем з дапамогай электроннай пошты, заказным лістом (у тым ліку праз Нацыянальную паштовую электронную сістэму) або іншымі спосабамі, прадугледжанымі заканадаўствам Рэспублікі Беларусь. Публічныя аферты прымаюцца Абанентам шляхам далучэння да Дагавора ў цэлым.

2.18. Рэгістрацыйная форма – зацверджаная Аператарам форма для далучэння Абанента да Дагавора, якая змяшчае звесткі пра Абанента, неабходныя для заключэння Дагавора, а таксама пра тарыфны план і Паслугі, якія падключаюцца Абанентам на момант заключэння Дагавора.

2.19. Роўмінг — магчымасць атрымання Паслуг у выпадку знаходжання Абанента ў сетцы сувязі іншага (роўмінгава) аператара, якая даецца Аператарам, у тым ліку за межамі Рэспублікі Беларусь. Падрабязная інфармацыя пра тэрыторыю і назвы аператараў сувязі, дзе Абаненту даецца Роўмінг, вызначаецца Аператарам шляхам размяшчэння інфармацыі на Інтэрнэт-сайце Аператара. Фактычная зона радыёпакрыцця сетак роўмінгавых аператараў, у межах якой магчыма атрыманне паслуг у рэжыме Роўмінгу, можа ахопліваць частку тэрыторыі Рэспублікі Беларусь, асабліва ў прыгранічных раёнах.

2.20. Салон сувязі — аб'ект абслугоўвання, які належыць Аператару або Упаўнаважанай асобе. Інфармацыя пра месцы знаходжання і рэжым работы Салонаў сувязі вызначаецца на Інтэрнэт-сайце Аператара.

2.21. Сэрвісы самаабслугоўвання — мабільная праграма «Мой МТС», іншыя праграмы і сэрвісы, прызначаныя для змянення Абанентам асобных умоў Дагавора шляхам здзяйснення самастойных дзеянняў з іх дапамогай або для абслугоўвання Абанента. Умовы карыстання Сэрвісамі самаабслугоўвання вызначаюцца Аператарам у Публічных афертах аб іх. Дзеянні, здзейсненыя з выкарыстаннем лагіна і пароля (іншых кодаў аўтарызацыі) Абанента да Сэрвісаў самаабслугоўвання Аператара, прыраўноўваюцца да здзейсненых Абанентам асабіста.

2.22. Упаўнаважаная асоба — асоба, упаўнаважаная ад імя Аператара заключаць Дагавор, ажыццяўляць разлікі з Абанентам і іншыя дзеянні па выкананню Дагавора, а таксама ажыццяўляць апрацоўку персанальных даных Абанента ў сувязі з гэтым.

2.23. Паслугі — паслугі сотавай рухомай электрасувязі, паслугі перадачы даных, тэлематычныя паслугі, дадатковыя паслугі і іншыя паслугі, якія аказваюцца ў сетцы сотавай рухомай электрасувязі Аператара і сетках роўмінгавых аператараў.

3. Агульныя ўмовы аказання паслуг

3.1. Дагавор заключаецца пасля прад’яўлення Абанентам дакументаў, прадугледжаных заканадаўствам, шляхам (адным з):

3.1.1. падпісання Абанентам (уласнаручна або з дапамогай ЭЛП) Рэгістрацыйнай формы аб далучэнні да гэтага Дагавора;

3.1.2. падпісання Абанентам Рэгістрацыйнай формы аб далучэнні да гэтага дагавора з выкарыстаннем лічбавага рукапіснага подпісу або іншага аналага ўласнаручнага подпісу ў прадугледжаным Аператарам парадку і шляхам ажыццяўлення прадугледжаных Аператарам канклюдэнтных дзеянняў (унясенне плацяжу, SMS- або USSD- і да т.п.).

Гэтыя дзеянні з'яўляюцца пацвярджэннем факта далучэння Абанента да Дагавора і дакументаў, якія з'яўляюцца яго неад'емнай часткай.

Дагавор можа быць заключаны ў Салоне сувязі або дыстанцыйна, у выпадках, прадугледжаных заканадаўствам.

3.2. Дата і месца заключэння Дагавора паказваюцца ў Рэгістрацыйнай форме.

3.3 Аператар мае права не выдзяляць Абаненту ў карыстанне больш за 5 (пяць) абаненцкіх нумароў.

3.4. Упаўнаважаная асоба мае права ажыццяўляць фота- або відэафіксацыю Абанента падчас заключэння Дагавора.

3.5. Аказанне Паслуг пачынаецца (ажыццяўленне падключэння Карты доступу да сеткі) не пазней за каляндарны дзень, які ідзе за днём заключэння Дагавора, калі ў Рэгістрацыйнай форме не паказана іншая дата пачатку аказання Паслуг.

У выпадку, калі Дагавор заключаецца ў рамках працэдуры пераносу абаненцкага нумара, Дагавор лічыцца заключаным і аказанне паслуг на гэтым абаненцкім нумары ажыццяўляецца з моманту завяршэння працэдуры пераносу абаненцкага нумара (з моманту атрымання Аператарам пацвярджэння магчымасці пераносу абаненцкага нумара (нумароў) з базы даных перанесеных нумароў).

3.6. Пералік Паслуг, якія аказваюцца Абаненту, вызначаецца выбраным Абанентам тарыфным планам і пералікам іншых Паслуг, заказаных Абанентам спосабам, вызначаным Аператарам. Магчымасць заказу Паслуг можа быць абмежаваная магчымасцямі Абаненцкага абсталявання, тэхнічнымі магчымасцямі Аператара, роўмінгавых аператараў.

3.7. Якасць Паслуг, якія аказваюцца з выкарыстаннем сеткі Аператара, у межах заяўленай Аператарам Зоны абслугоўвання, адпавядае патрабаванням і ліцэнзіям, якія абавязкова прад'яўляюцца ў Рэспубліцы Беларусь, і вызначаецца згодна з Параметрамі якасці паслуг сотавай рухомай электрасувязі СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы», якія з'яўляюцца Дадаткам да Дагавора.

4. Правы і абавязкі бакоў

4.1. Правы Абанента:

4.1.1. атрымліваць неабходную і дакладную інфармацыю пра Аператара, пра тэхнічную магчымасць аказання Паслуг, пра аб’ём Паслуг, выстаўленыя яму рахункі за Паслугі, пра Зону абслугоўвання, пералік Паслуг, тарыфы і тарыфныя планы, а таксама іншую інфармацыю, звязаную з аказаннем Паслуг, у тым ліку ў Кантактным цэнтры Аператара;

4.1.2. атрымліваць рахункі за аказаныя Паслугі пасля заканчэння Справаздачнага перыяду ў вызначаным Аператарам парадку;

4.1.3. выказаць сваю згоду:

на прыпыненне аказання паслуг перадачы даных, звязаных з доступам да сеткі Інтэрнэт (у тым ліку ў роўмінгу), у выпадку перавышэння спажывання аб'ёму папярэдне аплачаных паслуг перадачы даных – праз заказ адпаведных паслуг або тарыфнага плана, якія прадугледжваюць такое прыпыненне;

на атрыманне ад Аператара SMS-паведамлення аб унясенні Аператарам змяненняў у Дагавор і тарыфы - пры заключэнні Дагавора, або шляхам звароту ў Салон сувязі, або іншым спосабам, вызначаным Аператарам;

на атрыманне ад Аператара рэкламы аб паслугах, таварах, работах і іншых аб'ектах рэкламавання Аператара або аб'ектах рэкламавання трэціх асоб (рэкламадаўцаў), а таксама на апрацоўку персанальных даных і звестак пра Абанента ў гэтых мэтах (апрацоўка персанальных даных ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Парадкам апрацоўкі персанальных даных, які з'яўляецца Дадаткам да Дагавора) – пры заключэнні Дагавора, або шляхам звароту ў Салон сувязі, або іншым спосабам, вызначаным Аператарам;

4.1.4. выказаць, пасля заключэння Дагавора, сваю адмову ад дзеянняў, прадугледжаных пунктам 4.1.3 Дагавора, адным з наступных спосабаў:

шляхам звароту ў Салон сувязі з заявай, падаўшы дакумент, які сведчыць асобу;

шляхам падачы звароту спосабамі, прадугледжанымі заканадаўствам Рэспублікі Беларусь;

шляхам тэлефанавання ў Кантактны цэнтр Аператара з паведамленнем прозвішча, імя, імя па бацьку (пры яго наяўнасці) і звестак пра дакумент, які сведчыць асобу, або асабісты нумар (для адмовы ад атрымання рэкламы);

іншым спосабам, калі такі спосаб прадугледжаны Аператарам;

4.1.5. ажыццяўляць правы, якія належаць Абаненту згодна з Дагаворам, асабіста або праз прадстаўніка, які дзейнічае на падставе даверанасці або іншай падставе, прадугледжанай заканадаўствам Рэспублікі Беларусь. Любыя дзеянні, здзейсненыя з выкарыстаннем дадзенага згодна з Дагаворам абаненцкага нумара, або Карты доступу, або кодавага слова (пароля) Абанента, або ўнікальнага кода ідэнтыфікацыі, лічацца ажыццёўленымі ад імя і з адабрэння Абанента.

4.2. Абавязкі Абанента:

4.2.1. падаць Аператару ў мэтах заключэння і выканання Дагавора ўстаноўленыя заканадаўствам дакументы і дакладныя звесткі пра сябе ў аб'ёме, які вызначаецца Аператарам. У выпадку змянення названых звестак Абанент абавязаны ў месячны тэрмін пасля такіх змяненняў падаць Аператару новыя дакументальна пацверджаныя даныя (пры заказе дастаўкі рахункаў па зноў вызначаным адрасе дастаўка будзе рабіцца з наступнага месяца пасля атрымання Аператарам інфармацыі пра новы адрас);

4.2.2. азнаёміцца з умовамі Дагавора і дадаткаў да яго, Зонай абслугоўвання, тэхнічнай магчымасцю аказання Паслуг, пералікам Паслуг і рэгулюючымі іх Публічнымі афертамі, тарыфамі на Паслугі і парадкам аплаты поўнай/няпоўнай Адзінкі тарыфікацыі Паслуг (у тым ліку ў Роўмінгу), іншымі Публічнымі афертамі, інструкцыяй па эксплуатацыі Абаненцкага абсталявання, да пачатку карыстання Паслугамі і (або) удзелу ў маркетынгавых мерапрыемствах, а таксама з Правіламі аказання паслуг электрасувязі, зацверджанымі пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь (у дзеючай рэдакцыі);

4.2.3. карыстацца Паслугамі ў адпаведнасці з Публічнымі афертамі, дзеючым тарыфным планам і ўмовамі Дагавора;

4.2.4. не выкарыстоўваць Паслугі ў супрацьпраўных мэтах або для перадачы інфармацыі, забароненай да распаўсюджвання ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, у тым ліку для распаўсюджвання спаму, матэрыялаў, якія абражаюць чалавечую годнасць, для прапаганды насілля, распальвання расавай, рэлігійнай або нацыянальнай варожасці, у хуліганскіх або ашуканскіх мэтах, не здзяйсняць дзеянняў, якія наносяць шкоду Аператару і (або) трэцім асобам;

4.2.5. не карыстацца Паслугамі з мэтай ажыццяўлення безліцэнзійнай або іншай дзейнасці, якая не адпавядае заканадаўству Рэспублікі Беларусь;

4.2.6. не ажыццяўляць дзеянняў, якія могуць пацягнуць за сабой парушэнне функцыянавання сетак і сродкаў электрасувязі;

4.2.7. не ажыццяўляць несанкцыянаваны доступ да інфармацыйных сістэм сеткі сувязі Аператара або абсталявання Аператара, або абсталявання іншых Абанентаў;

4.2.8. не дапускаць выкарыстанне Паслуг без дадатковага пісьмовага ўзгаднення з Аператарам для правядзення латарэй, галасаванняў, конкурсаў, віктарын, рэкламы, апытанняў, масавых рассылак паведамленняў, масавай генерацыі трафіка і да т.п.;

4.2.9. не фальсіфікаваць свой IP-адрас, адрасы, якія выкарыстоўваюцца ў іншых сеткавых пратаколах, а таксама іншую службовую інфармацыю падчас перадачы даных у сетцы Інтэрнэт;

4.2.10. не перадаваць Карту доступу трэцім асобам без згоды Аператара, а таксама не змяняць, не капіраваць і не замяняць праграмнае забеспячэнне Карты доступу;

4.2.11. забяспечыць захаванасць лагіна і пароля (іншых кодаў аўтарызацыі) да Сэрвісаў самаабслугоўвання Аператара;

4.2.12. не дапускаць выкарыстання абаненцкіх нумароў і/ або ўнікальнага кода ідэнтыфікацыі, або Картаў доступу для неправамернага карыстання паслугамі электрасувязі і аказання паслуг электрасувязі трэцім асобам, напрыклад, для арганізацыі далучэння і ўзаемадзеяння сетак электрасувязі ў парушэнне вызначанага заканадаўствам Рэспублікі Беларусь парадку пропуску трафіка паміж імі (у тым ліку для ўстаноўкі шлюзаў для доступу да сеткі электрасувязі і інтэрнэт-тэлефаніі, абсталявання для арганізацыі аўтаматызаваных цэнтраў (калі арганізацыя і іх функцыянаванне прычыняе шкоду Аператару, іншым Абанентам і/або трэцім асобам), арганізацыі доступу з сеткі сувязі агульнага карыстання да мадэмных пулаў, вузлоў перадачы даных і тэлематычных службаў, картачных платформаў і да т.п.);

4.2.13. своечасова аплачваць Паслугі Аператару або названай ім Упаўнаважанай асобе ў адпаведнасці з дзеючым парадкам, метадам аплаты Паслуг, тарыфным планам і Дагаворам. Перадача Карты доступу або кодавага слова (пароля) Абанента, або ўнікальнага кода ідэнтыфікацыі ў карыстанне трэцім асобам або страта Карты доступу не вызваляюць Абанента ад выканання абавязацельстваў згодна з Дагаворам, у тым ліку ад аплаты Паслуг;

4.2.14. самастойна сачыць за станам свайго Асабовага рахунку пры дапамозе Сэрвісаў самаабслугоўвання і своечасова аплачваць Паслугі Аператару ў адпаведнасці з Публічнымі афертамі, метадам разлікаў, тарыфным планам і ўмовамі Дагавора;

4.2.15. пры ўнясенні аплаты згодна з Дагаворам праверыць правільнасць запаўнення плацежнага дакумента і захаваць яго да моманту залічэння грашовых сродкаў на Асабовы рахунак (у выпадку адсутнасці ў плацежным дакуменце дакладнай, поўнай і карэктнай інфармацыі Аператар не нясе адказнасці за неадпаведнае і (або) несвоечасовае залічэнне грашовых сродкаў, якое можа прывесці да прыпынення аказання Паслуг);

4.2.16. не выдаткоўваць на аплату Паслуг сродкі, якія паступілі на Асабовы рахунак памылкова або без згоды Абанента і пісьмова паведамляць Аператару аб паступленні такіх плацяжоў, а таксама не выкарыстоўваць Асабовы рахунак у мэтах, не прадугледжаных Дагаворам і (або) пагадненнем з Аператарам;

4.2.17. забяспечыць немагчымасць доступу трэціх асоб да змешчанай на Карце доступу зашыфраванай інфармацыі, якая складае камерцыйную тайну Аператара, не здзяйсняць самастойна і не даваць магчымасць трэцім асобам здзяйсняць з зашыфраванай інфармацыяй, якая змяшчаецца на Карце доступу, у тым ліку, з унікальным ідэнтыфікатарам Абанента сеткі (IMSI) індывідуальным крыптаграфічным ключом Абанента (Ki) наступныя дзеянні: змяненне, выманне, капіраванне, размнажэнне, распаўсюджванне, перанос на іншыя носьбіты, іншыя супрацьпраўныя дзеянні;

4.2.18. не рабіць дублікаты Карты доступу або карты, якія змяшчаюць інфармацыю з дзвюх або больш Картаў доступу, а таксама забяспечыць немагчымасць такіх дзеянняў з боку трэціх асоб (у выпадку невыканання Абанентам гэтага абавязку, ён нясе абавязацельствы па аплаце ў поўным аб'ёме аказаных Паслуг, атрыманых з выкарыстаннем дублікатаў Картаў доступу або картаў, якія змяшчаюць інфармацыю з дзвюх або больш Картаў доступу);

4.2.19. неадкладна паведамляць Аператару пра згубу, крадзеж і іншую страту Карты доступу, крадзеж (выдаванне) унікальнага кода ідэнтыфікацыі, так як Абанент нясе ўсе абавязацельствы па аплаце Паслуг, аказаных аж да моманту атрымання Аператарам ад Абанента заявы аб страце Карты доступу, якая вядзе да спынення доступу Аператарам і, адпаведна, немагчымасць яе далейшага выкарыстання па прызначэнню, або да моманту атрымання Аператарам ад Абанента заявы аб блакіраванні ўнікальнага кода ідэнтыфікацыі;

4.2.20. каб пазбегнуць магчымага ўзнікнення перашкод і іншых неспрыяльных наступстваў, выкарыстоўваць Абаненцкае абсталяванне з захаваннем вызначаных правілаў і абмежаванняў (у прыватнасці, з улікам забароны выкарыстання ў лятальных апаратах, на аэрадромах, аўтазаправачных станцыях, а таксама на прадпрыемствах, арганізацыях, установах і ў іншых месцах, у выпадку, калі ў гэтых месцах існуе абмежаванне на выкарыстанне радыёперадавальных прылад);

4.2.21. выкарыстоўваць для падключэння да сеткі сувязі Абаненцкае абсталяванне, на якое ёсць дакумент аб ацэнцы адпаведнасці, выдадзены ў Нацыянальнай сістэме пацвярджэння адпаведнасці Рэспублікі Беларусь, адпаведнае вызначаным патрабаванням для гэтага віду паслуг сувязі і сертыфікаванае ў парадку, прадугледжаным заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, а таксама Карту доступу і (або) унікальны код ідэнтыфікацыі, атрыманыя ад Аператара;

4.2.22. не перадаваць без згоды Аператара свае правы (не саступаць належныя яму правы патрабавання) і абавязкі (не пераводзіць доўг) згодна з Дагаворам трэцім асобам;

4.2.23. не перашкаджаць устараненню няспраўнасцей у сетцы Аператара і рабоце сэрвісных службаў Аператара або прыцягнутых ім трэціх асоб;

4.2.24. пры выяўленні Аператарам прыкмет магчымых парушэнняў умоў Дагавора або заканадаўства Рэспублікі Беларусь даваць запытаныя Аператарам тлумачэнні па пытаннях парадку выкарыстання выдзеленага абаненцкага нумара ў тэрмін, вызначаны Аператарам;

4.2.25. у мэтах выканання патрабаванняў заканадаўства Рэспублікі Беларусь аб прадухіленні легалізацыі даходаў, атрыманых злачынным шляхам, фінансавання тэрарыстычнай дзейнасці і фінансавання распаўсюджвання зброі масавага паражэння, калі Абанент адносіцца да замежных публічных службовых асоб, службовых асоб публічных міжнародных арганізацый, асоб, якія займаюць пасады, уключаныя ў вызначаны Прэзідэнтам Рэспублікі Беларусь пералік дзяржаўных пасад Рэспублікі Беларусь (http://kgk.gov.by/ru/spisok_pdl), або знаходзіцца пад кантролем такіх асоб, Абанент абавязаны пры заключэнні Дагавора і (або) у час яго выканання паведаміць Аператару, а таксама падаць усю неабходную дадатковую інфармацыю.

4.3. Правы Аператара:

4.3.1. вызначаць умовы аказання Паслуг і (або) тарыфных планаў праз увядзенне новых Паслуг і (або) тарыфных планаў або ўнясенне змяненняў у дзеючыя Публічныя аферты ў парадку, прадугледжаным Дагаворам;

4.3.2. прыпыняць аказанне Паслуг у выпадках, прадугледжаных Дагаворам, у тым ліку ў выпадку парушэння тэрмінаў аплаты Паслуг, невыканання Абанентам іншых абавязацельстваў, прадугледжаных заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, Дагаворам, а таксама ў наступных выпадках:

4.3.2.1. пры надзвычайных сітуацыях прыроднага і тэхнагеннага характару, пры правядзенні мантажных, пуска-наладачных, прафілактычных работ, правядзенні тэхнічнага абслугоўвання або мадыфікацыі абсталявання на сетцы Аператара, тэхнічных адмовах і выхадзе са строю абсталявання Аператара;

4.3.2.2. пры выяўленні Аператарам прыкмет учынення Абанентам дзеянняў, якія наносяць урон Аператару, трэцім асобам або дзяржаве з выкарыстаннем каналаў сувязі і абсталявання Аператара;

4.3.2.3. пры выкарыстанні Абанентам Карты доступу са змененым праграмным забеспячэннем;

4.3.2.4. пры выяўленні Аператарам прыкмет здзяйснення Абанентам дзеянняў, якія могуць пацягнуць за сабой парушэнне функцыянавання сетак і сродкаў электрасувязі, дзеянняў, накіраваных на зніжэнне якасці работы або пашкоджанне сетак электрасувязі, дзеянняў, накіраваных на несанкцыянаваны доступ да інфармацыйных сістэм сеткі электрасувязі або вылічальнай тэхнікі аператара электрасувязі карыстальнікаў;

4.3.2.5. пры выяўленні розных відаў выходных ад Абанентаў неправамерных уздзеянняў, якія загадзя прыводзяць да парушэння канфідэнцыйнасці, цэласнасці, сапраўднасці, даступнасці, захаванасці інфармацыі, звесткі пра якія сталі вядомыя Аператару;

4.3.2.6. пры наяўнасці ў Аператара інфармацыі пра знаходжанне Абанента - юрыдычнай асобы або індывідуальнага прадпрымальніка ў працэсе ліквідацыі (спынення дзейнасці) або ўзбуджэнне ў адносінах да яго вытворчасці па справе аб эканамічнай неплацежаздольнасці (банкруцтве) і адкрыцці конкурснай вытворчасці;

4.3.2.7. у іншых выпадках, прадугледжаных заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, якія абавязваюць Аператара прыпыняць аказанне паслуг (у тым ліку якія рэгламентуюць работу сістэмы процідзеяння парушэнням парадку пропуску трафіка на сетках электрасувязі).

Аператар інфармуе Абанента на Інтэрнэт-сайце Аператара пра абставіны, вызначаныя ў пункце 4.3.2.1 Дагавора.

Аператар у выпадках, вызначаных у пунктах 4.3.2.2 - 4.3.2.7 Дагавора, накіроўвае Абаненту матываванае паведамленне з вызначэннем даты прыпынення аказання Паслуг і тэрмінаў, неабходных для ўстаранення гэтага парушэння. Абанент паведамлены, што дата прыпынення аказання паслуг, калі іншая дата не вызначана ў паведамленні, вызначаецца датай выяўлення Аператарам факта парушэння Абанентам умоў Дагавора і (або) актаў заканадаўства Рэспублікі Беларусь.

Паслугі прыпыняюцца аж да моманту спынення Абанентам парушэнняў або да атрымання пісьмовых тлумачэнняў Абанента, запатрабаваных Аператарам, пры ўмове спынення парушэння.

У выпадку неўстаранення Абанентам у названыя тэрміны парушэння, якое стала падставай для прыпынення аказання Паслуг, Аператар мае права скасаваць Дагавор у аднабаковым парадку, накіраваўшы пры гэтым Абаненту матываванае паведамленне з вызначэннем даты скасавання Дагавора;

4.3.3. ажыццяўляць аўдыёзапіс уваходных тэлефанаванняў, якія паступаюць у Кантактны цэнтр Аператара, выходных тэлефанаванняў, якія ажыццяўляюцца Аператарам падчас выканання Дагавора, размовы з Абанентам падчас абслугоўвання ў Салоне сувязі, а таксама запіс і захоўванне іншых паведамленняў падчас абслугоўвання Абанента ў Сэрвісах самаабслугоўвання;

4.3.4. адмовіць у аказанні даведачна-інфармацыйных паслуг, абслугоўванні ў Кантактным цэнтры Аператара і ў Салонах сувязі, у выпадках неаднаразовага звароту Абанента да спецыялістаў Аператара па пытаннях, якія не адносяцца да дзейнасці Аператара, і (або) у выпадку парушэння этычных нормаў і правілаў зносін (ужыванне нецэнзурных або абразлівых выразаў, дакучлівыя тэлефанаванні без мэты атрымання абслугоўвання і інш.);

4.3.5. ажыццявіць замену Абаненцкага нумара і (або) унікальнага кода ідэнтыфікацыі ў аднабаковым парадку, калі працяг аказання Паслуг з выкарыстаннем раней выдзеленага Абаненцкага нумара і (або) унікальнага кода ідэнтыфікацыі немагчыма з тэхнічнай прычыны (у гэтым выпадку Аператар не пазней чым за 30 (трыццаць) каляндарных дзён да маючай адбыцца замены абавязаны паведаміць Абаненту, назваўшы тэрмін і прычыны такой замены);

4.3.6. ажыццявіць замену Карты доступу ў аднабаковым парадку, папярэдне паведаміўшы Абаненту з вызначэннем тэрміну такой замены;

4.3.7. вызначаць тэхнічныя характарыстыкі і асаблівасці праграмнага забеспячэння Карты доступу, у тым ліку першапачатковую актывацыю на ёй інтэрактыўных даведачных, інфармацыйных і іншых сервісаў;

4.3.8. прыпыняць (спыняць) прымяненне існуючых тарыфных планаў, асобных Паслуг, а таксама пераводзіць Абанентаў з аднаго тарыфнага плана на іншы, у парадку, прадугледжаным Дагаворам або заканадаўствам Рэспублікі Беларусь;

4.3.9. для выканання сваіх абавязкаў згодна з Дагаворам, а таксама для ажыццяўлення дасудовага і судовага спагнання з Абанентаў дэбіторскай запазычанасці за Паслугі, Аператар мае права прыцягваць трэціх асоб;

4.3.10. пры правядзенні мерапрыемстваў па папярэджанню, выяўленню і спыненню парушэнняў парадку пропуску трафіка на сваіх сетках электрасувязі, а таксама ў іншых выпадках, калі Аператар выяўляе прыкметы магчымых парушэнняў умоў Дагавора або заканадаўства Рэспублікі Беларусь, запытваць тлумачэнні ад Абанента па пытаннях парадку выкарыстання выдзеленага яму абаненцкага нумара;

4.3.11. накіроўваць Абаненту інфармацыю, неабходную для карыстання Паслугамі, інфармацыю пра выкананне Дагавора, пра запазычанасць згодна з Дагаворам і іншыя пытанні па выкананню Дагавора, адным або некалькімі спосабамі, на выбар Аператара:

на Інтэрнэт-сайце Аператара;

пры дапамозе Сэрвісаў самаабслугоўвання;

SMS-паведамленнем;

у Кантактным цэнтры Аператара;

у Салоне сувязі;

паведамленнем сэрвісу імгненнага абмену паведамленнямі (месенджара);

паведамленнем з дапамогай электроннай пошты;

заказным лістом, у тым ліку з дапамогай Нацыянальнай паштовай электроннай сістэмы;

іншымі спосабамі, прадугледжанымі заканадаўствам Рэспублікі Беларусь;

4.3.12. у выпадку наяўнасці ў Абанента запазычанасці перад Аператарам на іншых Асабовых рахунках або дагаворах Абанента, Аператар мае права прыпыніць аказанне паслуг на астатніх Асабовых рахунках або дагаворах Абанента да пагашэння названай запазычанасці. Або ў гэтых выпадках Аператар мае права (з наступным інфармаваннем пра такія карэкціроўкі ў Рахунку) накіраваць плацяжы, якія паступаюць ад Абанента, на пагашэнне запазычанасці Абанента, якая ўтварылася раней, з улікам штрафных санкцый, выдаткаў на атрыманне выканання, іншых расходаў. Пры гэтым на Асабовым рахунку Абанента захоўваецца сума, якая засталася пасля пагашэння такіх сумаў.

4.4. Абавязкі Аператара:

4.4.1. даць Абаненту пры заключэнні Дагавора неабходную і праўдзівую інфармацыю пра Паслугі, іх пералік, тарыфныя планы і Публічныя аферты, якія іх рэгулююць, парадак і ўмовы аплаты Паслуг, парадак і тэрміны дастаўкі рахункаў, тэхнічныя магчымасці аказання Паслуг, спецыяльны дазвол (ліцэнзію) Аператара, абаненцкія нумары Кантактнага цэнтра Аператара, парадак разгляду зваротаў Абанентаў;

4.4.2. падключыць Карту доступу Абанента да сваёй сеткі сувязі, даць Абаненту ў карыстанне на перыяд дзеяння Дагавора абаненцкі нумар і аказваць Абаненту Паслугі ў тэрміны і ў адпаведнасці з Дагаворам;

4.4.3. арганізаваць кругласутачнае кансультаванне ў Кантактным цэнтры Аператара і Сэрвісах самаабслугоўвання па пытаннях карыстання Паслугамі і разлікаў за Паслугі, у тым ліку даваць інфармацыю пра тарыфы на Паслугі, Зону абслугоўвання, настройкі Абаненцкага абсталявання для карыстання тэлематычнымі паслугамі сувязі, стан Асабовага рахунку Абанента і запазычанасціь па аплаце, а таксама арганізаваць бясплатнае кансультаванне па гэтых пытаннях у Салонах сувязі;

4.4.4. даць Абаненту магчымасць кругласутачнага бясплатнага выкліку экстраных аператыўных службаў (у тым ліку пажарнай аховы, міліцыі, хуткай медыцынскай дапамогі, аварыйнай газавай службы і інш.) праз здзяйсненне выкліку на нумары, адзіныя на ўсёй тэрыторыі Рэспублікі Беларусь для кожнай экстранай аператыўнай службы;

4.4.5. выстаўляць Абаненту рахункі за аказаныя Паслугі на падставе паказанняў АСР у адпаведнасці з Дагаворам і рэквізітамі, вызначанымі Абанентам у Дагаворы (дастаўка рахункаў ажыццяўляецца, калі гэтая паслуга прадугледжаная выбраным Абанентам тарыфным планам, парадкам аплаты Паслуг і была заказаная Абанентам);

4.4.6. прымаць неабходныя арганізацыйныя меры для абароны персанальных даных Абанента і выконваць іншыя ўстаноўленыя заканадаўствам Рэспублікі Беларусь патрабаванні да забеспячэння канфідэнцыйнасці звестак пра Абанента, у тым ліку ў выпадку перадачы Аператарам звестак пра Абанента Упаўнаважаным асобам;

4.4.7. своечасова інфармаваць Абанентаў спосабамі, прадугледжанымі пунктам 4.3.11 Дагавора, пра буйныя аварыі і спыненні, іх прычыны і меркаваныя тэрміны ўстаранення, а таксама пра правядзенне планавых рамонтных работ на эксплуатуемых ім сетках электрасувязі не пазней чым за суткі да іх правядзення, тэрміны іх заканчэння, маючыя адбыцца адключэнні эксплуатуемай ім сеткі электрасувязі або яе сегментаў, якія вядуць да спынення (прыпынення) аказання паслуг электрасувязі Абанентам і карыстальнікам, якія знаходзяцца ў Зоне яе абслугоўвання.

5. Кошт, парадак, тэрміны і форма аплаты Паслуг

5.1. Публічныя аферты, якія рэгулююць парадак аказання Паслуг, тарыфы на Паслугі, Парог злучэння, Адзінка тарыфікацыі Паслуг і парадак аплаты няпоўнай Адзінкі тарыфікацыі Паслуг вызначаюцца Аператарам самастойна.

5.2. Інфармацыя пра дзеючыя тарыфы, тарыфныя планы Аператара, іншая інфармацыя, неабходная для карыстання Паслугамі і выканання Дагавора, даецца Аператарам адным або некалькімі спосабамі, прадугледжанымі пунктам 2.17 Дагавора.

5.3. Аб'ём Паслуг, аказаных Абаненту Аператарам, сума да аплаты вызначаецца на падставе паказанняў АСР Аператара.

5.4. Улік згодна з Дагаворам вядзецца на Асабовым рахунку або на некалькіх Асабовых рахунках.

5.5. Улік працягласці злучэння вядзецца ад Парога злучэння з прымяненнем прынятай Аператарам Адзінкі тарыфікацыі Паслуг.

5.6. Парог злучэння:

5.6.1. Працягласць тэлефоннага злучэння адлічваецца АСР з 1-й секунды адказу асобы, якая выклікаецца, або сігналу Абаненцкага абсталявання, які прыраўноўваецца да адказу асобы, якая выклікаецца, і да моманту адбою асобы, якая выклікае або выклікаецца, або Абаненцкага абсталявання.

5.6.2. Працягласць злучэння пры перадачы даных адлічваецца АСР з 1-га перададзенага байта.

5.6.3. У мэтах аказання паслуг па перадачы даных, калі іншае не вызначана ў Публічных афертах тарыфнага плана або адпаведнай Паслугі, Адзінкай тарыфікацыі Паслуг з'яўляецца 1 байт, пры гэтым 1 Кілабайт (Кбайт, Кб) роўны 1024 байт, 1 Мегабайт (Мбайт, М2) роўны Кілабайт, а 1 Гігабайт (Гбайт, Гб) роўны 1024 Мегабайт.

5.6.4. Зыходзячы з тэхнічных асаблівасцяў работы сеткі Аператара, Аператар мае права ўстанаўліваць максімальную працягласць аднаго бесперапыннага злучэння. Інфармацыя пра гэта даводзіцца да Абанентаў шляхам яе размяшчэння спосабамі, прадугледжанымі пунктам 2.17 Дагавора.

5.7.  Асаблівасці тарыфікацыі ў Роўмінгу:

5.7.1. У Роўмінгу аплаце падлягаюць як выходныя, так і ўваходныя тэлефанаванні (у тым ліку пераадрасаваныя тэлефанаванні) у адпаведнасці з дзеючымі ў Аператара тарыфамі на тэлефанаванні ў Роўмінгу. Інфармацыя пра тарыфы ў Роўмінгу вызначаецца Аператарам шляхам размяшчэння інфармацыі спосабамі, прадугледжанымі пунктам 2.17 Дагавора.

5.7.2. Галасавыя тэлефанаванні, адпраўка SMS-паведамленняў, інтэрнэт-трафік у Роўмінгу аплачваюцца ў адпаведнасці з роўмінгавымі тарыфамі, незалежна ад наяўнасці нявыкарыстанага аб'ёму галасавога, SMS-, інтэрнэт-трафіка, дадзенага ў рамках тарыфнага плана або адпаведных паслуг, калі іншае не вызначана Аператарам.

5.7.3. Аб'ём Паслуг, аказаных Абаненту ў Роўмінгу, вызначаецца на падставе паказанняў АСР Аператара, грунтуючыся на даных, прадстаўленых роўмінгавым аператарам.

5.7.4. З прычыны наяўнасці тэхнічных асаблівасцяў у працэдуры абмену інфармацыяй паміж Аператарам і роўмінгавымі аператарамі, інфармацыя пра аб’ём Паслуг, аказаных Абаненту ў Роўмінгу, і іх тарыфікацыя могуць ажыццяўляцца з затрымкай да 30 (трыццаці) каляндарных дзён, па меры паступлення даных ад роўмінгавых аператараў, у сувязі з чым на Асабовым рахунку Абанента можа ўтварыцца запазычанасць за Паслугі.

5.8. Метады разліку:

Варыянты метадаў разліку (авансавы, крэдытны), якія ўжываюцца пры аказанні канкрэтных Паслуг, вызначаюцца Аператарам і могуць быць выбраныя Абанентам у Рэгістрацыйнай форме з прапанаваных варыянтаў.

5.8.1. Авансавы метад разлікаў (папярэдняя аплата).

5.8.1.1. Пры авансавым метадзе разлікаў да пачатку аказання Паслуг Абанентам павінен быць зроблены авансавы плацеж (аванс) на Асабовы рахунак. Пры заказе асобных Паслуг Аператар выстаўляе рахунак на суму авансу, а Абанент павінен яго аплаціць на працягу вызначанага ў ім тэрміну.

5.8.1.2. Авансавыя плацяжы выкарыстоўваюцца для аплаты Паслуг па меры іх спажывання Абанентам. На суму авансавых плацяжоў працэнты за камерцыйную пазыку не налічваюцца.

5.8.1.3. Пасля заключэння Дагавора да пачатку аказання Паслуг Абанент павінен унесці на Асабовы рахунак першапачатковы авансавы плацеж у суме, якая вызначаецца выбраным тарыфным планам.

5.8.1.4. Далей сумы авансавых плацяжоў вызначаюцца Абанентам самастойна, зыходзячы з тарыфаў на Паслугі і меркаванага аб'ёму спажывання Паслуг.

5.8.1.5. У выпадку аказання Абаненту Паслуг без атрымання перадаплаты за гэтыя Паслугі, Абанент абавязаны аплаціць іх на працягу 10 (дзесяці) каляндарных дзён з даты аказання Паслуг без перадаплаты.

5.8.2. Крэдытны метад разлікаў (аплата паслуг адкладзеным плацяжом).

5.8.2.1. Пры крэдытным метадзе разлікаў Аператар устанаўлівае ліміт крэдытавання для Асабовага рахунку і (або) абаненцкага нумара Абанента, пасля дасягнення якога Аператар мае права ў аднабаковым парадку прыпыніць аказанне Абаненту Паслуг на ім. Методыка разліку ліміту крэдытавання вызначаецца Аператарам самастойна.

5.8.2.2. Аплату за фактычна аказаныя Паслугі ў Справаздачным перыядзе Абанент - юрыдычная асоба (індывідуальны прадпрымальнік) здзяйсняе не пазней за 20 дзень каляндарнага месяца, наступнага за Справаздачным перыядам, калі іншы тэрмін не вызначаны пагадненнем бакоў, Абанент – фізічная асоба – не пазней за 25 дзень каляндарнага месяца, наступнага за Справаздачным перыядам.

5.8.2.3. У выпадку неналежнага выканання Абанентам парадку аплаты пры крэдытным метадзе разлікаў, Аператар мае права зменшыць Абаненту ліміт крэдытавання або ўстанавіць Абаненту авансавы метад разлікаў. Устанаўленне авансавага метаду разлікаў ажыццяўляецца пасля паведамлення Абанента спосабам, прадугледжаным пунктам 4.3.11 гэтага Дагавора з даты, паказанай у гэтым паведамленні.

5.9. Аператар мае права ў аднабаковым парадку прыпыніць аказанне Абаненту Паслуг на Асабовым рахунку часткова (шляхам адключэння выходнай сувязі або асобных Паслуг) або поўнасцю (поўнае блакіроўка выходнай і ўваходнай сувязі, іншых Паслуг):

5.9.1. пры авансавым метадзе разлікаў, калі згодна з АСР Аператара на Асабовым рахунку Абанента няма дадатнага астатку. Аднаўленне аказання Паслуг ажыццяўляецца пасля паступлення Аператару плацяжу, які ўтварае дадатны астатак на Асабовым рахунку;

5.9.2. пры крэдытным метадзе разлікаў, калі згодна з АСР Аператара на Асабовы рахунак не паступіла аплата ў парадку і тэрмін, прадугледжаныя пунктам 5.8.2 Дагавора. Аднаўленне аказання Паслуг ажыццяўляецца пасля паступлення Аператару плацяжу, які адпавядае суме да аплаты за Справаздачны перыяд.

5.10. Аператар мае права спаганяць плату за аднаўленне аказання Паслуг пасля іх прыпынення згодна з пунктам 5.9 Дагавора.

5.11. Аператар штомесяц на працягу 10 (дзесяці) каляндарных дзён з моманту заканчэння Справаздачнага перыяду (за выключэннем выпадкаў, прадугледжаных пунктам 4.3.2.1 Дагавора) фарміруе для Абанента дакумент (рахунак, рахунак-акт аказаных паслуг і да т.п.) аб аказаных паслугах (далей - Рахунак) у адпаведнасці з выбраным тарыфным планам, заказаным Абанентам пералікам і фактычным аб'ёмам Паслуг, аказаных на працягу Справаздачнага перыяду.

5.12. Аператар ажыццяўляе дастаўку Рахунка ў адпаведнасці з Публічнай афертай паслугі па дастаўцы Рахунка, заказанай Абанентам.

5.13. У выпадку, калі Абанент не заказвае дастаўку Рахунка (называе ў якасці адраса дастаўкі Салон сувязі), Абанент можа азнаёміцца і атрымаць Рахунак у Салонах сувязі пасля заканчэння 10 (дзесяці) каляндарных дзён пасля заканчэння Справаздачнага перыяду (за выключэннем выпадкаў, прадугледжаных пунктам 4.3.2.1. Дагавора).

5.14. Аператар мае права прыпыніць дастаўку рахункаў Абаненту ў выпадку вяртання на адрас Аператара выстаўленых рахункаў, а таксама ў выпадку непацвярджэння Абанентам адрасных даных для атрымання рахункаў у адказ на пісьмовы запыт Аператара.

5.15. Факт, аб'ём, іншая інфармацыя пра гаспадарчую аперацыю і кошт аказаных Паслуг, якія прыпадаюць на Справаздачны перыяд і якія вызначаюцца на падставе паказанняў АСР Аператара, змяшчаюцца ў Рахунку.

5.16. Абанент, атрымаўшы Рахунак, на падставе інфармацыі пра гаспадарчую аперацыю з Рахунка аднаасобна складае першасны ўліковы дакумент аб аказаных Паслугах за Справаздачны перыяд.

5.17. Аператар, на падставе інфармацыі пра гаспадарчую аперацыю з АСР, таксама аднаасобна складае першасны ўліковы дакумент аб аказаных паслугах за Справаздачны перыяд.

5.18. Момантам выканання грашовага абавязацельства Абанента лічыцца момант паступлення адпаведных грашовых сродкаў на Асабовы рахунак Абанента. Аператар не нясе адказнасці за затрымкі ў перадачы інфармацыі пра плацяжы з боку арганізацый, якія ажыццяўляюць прыём плацяжоў.

5.19. Абанент здзяйсняе аплату за ўсе Паслугі, якія яму аказваюцца, з вызначэннем Асабовага рахунку Абанента і (або) адпаведных абаненцкіх нумароў. Пры наяўнасці ў Абанента некалькіх Асабовых рахункаў аплата здзяйсняецца асобна па кожным Асабовым рахунку.

5.20. Абанент-фізічная асоба можа аплаціць Паслугі ў аддзяленнях банкаў, банкаматах (АТМ), пры дапамозе сістэм дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання, праз сістэму «Разлік» (АРІП), на Інтэрнэт-сайце Аператара, у праграме «Мой МТС», у інфакіёсках, прыладах самаабслугоўвання з функцыяй прыёму наяўных грошай, пры дапамозе Картаў экспрэс-аплаты, а таксама іншымі спосабамі, прадугледжанымі Аператарам.

5.21. Абанент-юрыдычная асоба аплачвае Паслугі шляхам безнаяўнага банкаўскага перавода грашовых сродкаў з разліковых рахункаў арганізацыі на разліковы рахунак Аператара.

5.22. Вяртанне памылковых плацяжоў ажыццяўляецца плацельшчыку на падставе дадзенага плацежнага дакумента і дакумента, які сведчыць асобу. Выдаткі па вяртанню нясе Аператар. Вяртанне памылковых плацяжоў ажыццяўляецца Аператарам у выпадку наяўнасці сродкаў для вяртання памылковага плацяжу на балансе вызначанага ў плацежным дакуменце Асабовага рахунку на момант апрацоўкі заявы Абанента.

6. Адказнасць бакоў

6.1. За невыкананне або неналежнае выкананне прынятых на сябе абавязацельстваў, бакі згодна з Дагаворам нясуць адказнасць у адпаведнасці з дзеючым заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

6.2. Бакі нясуць адказнасць толькі за прамыя даказаныя страты, прычыненыя адным бокам другому ў ходзе выканання Дагавора. Ускосныя страты, а таксама ўпушчаная выгада кампенсацыі не падлягаюць.

6.3. Адказнасць Аператара за невыкананне або неналежнае выкананне прынятых на сябе абавязацельстваў згодна з Дагаворам, уключаючы часовае зніжэнне якасці сувязі і (або) адмову абсталявання сеткі, надыходзіць пры наяўнасці віны Аператара і не можа перавышаць суму, роўную кошту аказаных Абаненту ў апошнім справаздачным перыядзе паслуг прапарцыянальна часу фактычнага неаказання Паслуг. Факт немагчымасці атрымання Паслуг Абанентам павінен быць пацверджаны Абанентам дакументальна. Збоі ў рабоце сеткі сувязі на абсталяванні па-за зонай адказнасці Аператара не з'яўляюцца парушэннем Дагавора.

6.4. Бок, які не выканаў або неналежным чынам выканаў абавязацельствы згодна з Дагаворам, нясе адказнасць, калі не дакажа, што належнае выкананне аказалася немагчымым з прычыны дзеяння непераадольнай сілы (выданне заканадаўчых актаў і іншыя дзеянні дзяржаўных органаў кіравання, якія маюць вынікам абмежаванне здольнасці кампаніі даваць паслугі, а таксама бедствы, катастрофы, надзвычайныя сітуацыі, ваенныя дзеянні і іншае).

6.5. У тым выпадку, калі для асобных катэгорый Абанентаў заканадаўствам Рэспублікі Беларусь прадугледжаны абавязковыя правілы, якія ўстанаўліваюць іншыя падставы і межы адказнасці Аператара ў параўнанні з выкладзенымі ў гэтым раздзеле Дагавора, то ў адносінах да такіх Абанентаў ужываюцца правілы, устаноўленыя заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

6.6. У выпадку пратэрміноўкі аплаты Паслуг, аказаных згодна з Дагаворам, Аператар мае права спагнаць з Абанента пеню ў памеры 0,5 працэнта ад сумы запазычанасці за кожны дзень пратэрміноўкі, працэнты за карыстанне чужымі грашовымі сродкамі з прычыны іх неправамернага ўтрымання, ухілення ад іх вяртання, іншай пратэрміноўкі ў іх выплаце ў адпаведнасці з артыкулам 366 Грамадзянскага кодэкса Рэспублікі Беларусь.

6.7. У выпадку парушэння абавязацельстваў, прадугледжаных пунктам 4.2.1 Дагавора, Аператар мае права спагнаць з Абанента штраф у памеры адной базавай велічыні, устаноўленай на дату спагнання штрафу.

6.8. Абанент нясе адказнасць за захаванасць кодавага слова (пароля), унікальнага кода ідэнтыфікацыі, а ў выпадку выдавання гэтай інфармацыі абавязаны неадкладна змяніць кодавае слова (пароль), унікальны код ідэнтыфікацыі, звярнуўшыся ў Салон сувязі з дакументам, які сведчыць асобу (для прадстаўнікоў юрыдычных асоб - з дакументамі, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы і асобу, якая звярнулася).

6.9. Абанент нясе адказнасць у адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь за выкарыстанне ім у мэтах атрымання паслуг абаненцкага абсталявання са змененым ідэнтыфікацыйным нумарам (IMEI).

6.10. Адносіны бакоў згодна з Дагаворам рэгулююцца Дагаворам і заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

6.11. У ходзе дасудовага ўрэгулявання Абанент абавязаны прад'явіць Аператару пісьмовую прэтэнзію з прыкладаннем да яе неабходных для яе разгляду дакументаў, якія пацвярджаюць невыкананне або неналежнае выкананне Аператарам сваіх абавязацельстваў. Аператар абавязваецца разгледзець гэтую прэтэнзію на працягу 30 (трыццаці) каляндарных дзён з моманту яе атрымання.

6.12. Калі згода з якіх-небудзь прычын не будзе дасягнута ў ходзе дасудовага ўрэгулявання, у судовым парадку ўсе спрэчкі разглядаюцца:

6.12.1. паміж Аператарам і Абанентам-юрыдычнай асобай або індывідуальным прадпрымальнікам - у Эканамічным судзе г. Мінска ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь;

6.12.2. паміж Аператарам і Абанентам-фізічнай асобай - у судзе ў залежнасці ад месца рэгістрацыі Абанента, вызначанага ў Дагаворы ў момант яго заключэння, у адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь:

у судзе Ленінскага раёна г. Мінска ў выпадку рэгістрацыі Абанента ў г. Брэсце, або ў Брэсцкай вобласці, або ў г. Магілёве, або ў Магілёўскай вобласці;

у судзе Кастрычніцкага раёна г. Мінска ў выпадку рэгістрацыі Абанента ў Мінскай вобласці;

у судзе Партызанскага раёна г. Мінска ў выпадку рэгістрацыі Абанента ў г. Віцебску, або ў Віцебскай вобласці, або ў г. Гомелі, або ў Гомельскай вобласці;

у судзе Першамайскага раёна г. Мінска ў выпадку рэгістрацыі Абанента ў г. Мінску, або ў Гродне, або ў Гродзенскай вобласці.

7. Змяненне, спыненне Дагавора

7.1. Абанент мае права ў вызначаным Аператарам парадку змяніць абаненцкі нумар, тарыфны план, пералік Паслуг, калі такая магчымасць прадугледжана Публічнымі афертамі, шляхам падачы пісьмовай заявы ў вызначаным Аператарам парадку, або з дапамогай Сэрвісаў самаабслугоўвання Аператара, або іншым спосабам, вызначаным Аператарам, пры ўмове аплаты Паслуг у адпаведнасці з тарыфамі Аператара.

Гэтыя змяненні становяцца неад'емнай часткай Дагавора і ўступаюць у сілу з моманту іх рэгістрацыі ў АСР Аператара - не пазней за працоўны дзень, які ідзе за днём вышэйзгаданых дзеянняў Абанента, калі іншае не вызначана Публічнымі афертамі або дадатковым пагадненнем да Дагавора.

Заказ абанентам Паслуг з'яўляецца пацвярджэннем з боку Абанента азнаямлення і згоды з адпаведнымі Публічнымі афертамі і іншымі афертамі Аператара.

7.2. Аператар мае права паводле свайго меркавання ўносіць змяненні (дапаўненні) ва ўмовы Дагавора, самастойна ўстанаўліваць і змяняць тарыфы на Паслугі (тарыфныя планы), а таксама вызначаць іншыя цэнавыя ўмовы аказання Паслуг. Гэтым устанаўліваецца, што паведамленнем пра змяненне (дапаўненне) умоў Дагавора (у тым ліку тарыфаў) з'яўляецца апублікаванне тэксту змяненняў (дапаўненняў) на Інтэрнэт-сайце Аператара, а таксама накіраванне SMS-паведамлення (пры наяўнасці згоды Абанента, выказанай у адпаведнасці з пунктам 4.1.3 Дагавора), які змяшчае тэкст змяненняў або крыніцу інфармацыі пра іх, не пазней чым за 10 каляндарных дзён да ўнясення змяненняў (дапаўненняў).

7.3. Працяг Абанентам карыстання Паслугамі пасля заканчэння тэрміну, з якога ўносяцца адпаведныя змяненні згодна з пунктам 7.2 Дагавора, азначае яго згоду з унясеннем змяненняў (дапаўненняў) у Дагавор.

7.4. Аператар мае права ў аднабаковым парадку адмовіцца ад далейшага выканання Дагавора ў наступных выпадках:

7.4.1. у выпадку неўстаранення на працягу 30 (трыццаці) каляндарных дзён парушэнняў, якія паслужылі падставай для поўнага прыпынення аказання паслуг электрасувязі згодна з пунктам 4.3.2 Дагавора і іншых умоў Дагавора або заканадаўства Рэспублікі Беларусь;

7.4.2. пры неаплаце Абанентам Паслуг на працягу 60 (шасцідзесяці) каляндарных дзён з моманту поўнага прыпынення аказання Паслуг у сувязі з іх неаплатай;

7.4.3. у выпадку, калі на працягу 180 (ста васьмідзесяці) каляндарных дзён не адбываецца паступленне грашовых сродкаў на Асабовы рахунак Абанента або спісанне грашовых сродкаў з Асабовага рахунку Абанента за карыстанне платнымі Паслугамі.

7.5. У выпадку, калі Аператар не скарыстаў права, названае ў пункце 7.4.2 Дагавора, магчыма аўтаматычнае аднаўленне абслугоўвання Абанентам у перыяд да 150 (ста пяцідзесяці) каляндарных дзён з моманту поўнага прыпынення Паслуг, пасля паступлення грашовых сродкаў на баланс Асабовага рахунку Абанента (аплаты выстаўленага рахунка (рахункаў) або выплаты запазычанасці з унясеннем перадаплаты. Перадаплатай з'яўляецца наяўнасць любой сумы на балансе Асабовага рахунку Абанента).

7.6. Аператар мае права ў аднабаковым парадку адмовіцца ад далейшага выканання Дагавора, калі Абанент на працягу 150 (ста пяцідзесяці) каляндарных дзён з моманту поўнага прыпынення аказання Паслуг не аплаціў рахунак і не аднавіў абслугоўванне ў адпаведнасці з пунктам 7.5 Дагавора.

7.7. Абанент мае права ў аднабаковым парадку, звярнуўшыся ў Салон сувязі, адмовіцца ад Паслуг, пры ўмове аплаты аказаных Паслуг і выканання іншых умоў Дагавора.

У выпадку, калі пасля скасавання Дагавора сума, унесеная Абанентам на Асабовы рахунак, будзе перавышаць кошт аказаных Паслуг, такое перавышэнне вяртаецца на працягу 15 (пятнаццаці) каляндарных дзён пасля атрымання Аператарам адпаведнай пісьмовай заявы Абанента з вызначэннем спосабу выплаты і неабходных рэквізітаў.

  • Дадатак 1

    Дадатак 1
    да Дагавора аб аказанні паслуг
    сотавай рухомай
    электрасувязі МТС

    Рэдакцыя дзейнічае з 01.12.2023

    Параметры якасці паслуг
    сотавай рухомай электрасувязі СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы»

    1. Якасць паслуг электрасувязі, якія аказваюцца з выкарыстаннем сеткі Аператара, у межах заяўленай Аператарам Зоны абслугоўвання, адпавядае патрабаванням і ліцэнзіям, якія абавязкова прад'яўляюцца ў Рэспубліцы Беларусь.

    2. Аператар аказвае Паслугі кругласутачна, штодзень, без перапынкаў, за выключэннем правядзення неабходных рамонтных і прафілактычных работ.

    3. Аператар дае Абанентам тэхнічную магчымасць атрымання Паслуг у межах заяўленай Аператарам Зоны абслугоўвання на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь. Інфармацыя пра Зону абслугоўвання можа быць атрыманая Абанентам у Салонах сувязі, Кантактным цэнтры Аператара або на карце на Інтэрнэт-сайце Аператара.

    Прыведзеная на Інтэрнэт-сайце Аператара інфармацыя пра карту Зоны абслугоўвання ў тэхналогіях 2G, 3G, 4G, NBIoT атрымана на аснове камп’ютарнага мадэлявання распаўсюджвання радыёсігналу сеткі сотавай рухомай электрасувязі для вышыні 1.5 метра ад узроўня зямлі (5 метраў ад узроўня зямлі пры выкарыстанні знадворных антэн) і пацверджана выбарачнымі вынікамі вымярэнняў на мясцовасці.

    4. У заяўленай Аператарам Зоне абслугоўвання на адкрытых участках мясцовасці (па-за будынкамі) вызначаюцца наступныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг сувязі з выкарыстаннем сеткі сотавай рухомай электрасувязі:

    Параметр (паказчык) якасці, адзінка вымярэння

    Значэнне

    1.

    Паказчыкі якасці абслугоўвання абанентаў

    1.1.

    Доля дагавораў, згодна з якімі доступ да паслугі арганізаваны ў тэрмін, які не перавышае колькасць дзён (са дня рэгістрацыі заявы або падпісання дагавора), вызначаных у дагаворы або парадку (правілах) аказання паслугі, працэнтаў       

    не меньш за 99

    1.2.

    Каэфіцыент даступнасці службы тэхнічнай падтрымкі (згодна з нарматыўным значэннем часу адказу спецыяліста службы не больш за 180 с), працэнтаў

    не меньш за 90

    1.3.

    Каэфіцыент аднаўлення сувязі, працэнтаў

    не меньш за 95

    2

    Паказчыкі якасці паслуг тэлефоннага радыёзлучэння

    2.1

    Доля няўдачных тэлефанаванняў ад агульнай колькасці тэлефанаванняў, працэнтаў

    не больш за 8

    2.2.

    Доля тэлефанаванняў, якія не адпавядаюць нарматывам часу наладжвання злучэння, працэнтаў

    не больш за 5

    2.3.

    Доля тэлефанаванняў, якія скончыліся раз’яднаннем злучэння не з ініцыятывы абанента, працэнтаў

    не больш за 5

    2.4.

    Доля перададзеных узораў вуснай мовы, якія не задавальняюць нарматывам па якасці перадачы вуснай мовы, працэнтаў

    не больш за 8

    2.5.

    Сярэдняя бальная ацэнка якасці перадачы вуснай мовы, працэнтаў

    не меньш за 3,2

    3

    Паказчыкі якасці работы сеткі перадачы даных сотавай рухомай электрасувязі

    3.1.

    Доля няўдалых спроб перадачы даных ад агульнай колькасці спроб перадачы даных, працэнтаў

    не больш за 15

    3.2.

    Доля злучэнняў з затрымкай перадачы IP-пакетаў больш за 400 мс, працэнтаў, працэнтаў

    не больш за 10

    3.3.

    Каэфіцыент страты IP-пакетаў, працэнтаў

    не больш за 3

    3.4.

    Доля злучэнняў з выкарыстаннем тэхналогіі UMTS/LTE/IMT-2020 са скорасцю перадачы даных менш за 1Мбіт/с у напрамку да абанента, працэнтаў

    не больш за 10


    Параметры (паказчыкі) якасці паслуг сувязі з выкарыстаннем сеткі сотавай рухомай электрасувязі вызначаюцца як сярэднія для ўсёй тэрыторыі Зоны абслугоўвання і не могуць гарантавана забяспечвацца ў любым адвольным пункце.

    5. З прычыны натуральных умоў распаўсюджвання радыёхваляў, якасць Паслуг, якія даюцца абаненту, у тым ліку скорасць перадачы даных, можа змяняцца (пагаршацца, перарывацца або суправаджацца перашкодамі) у залежнасці ад лакальных асаблівасцяў рэльефу мясцовасці і тыпу забудовы, метэаралагічных умоў, загружанасці соты і іншых элементаў сеткі, якія абслугоўваюць абанента, ад тэхнічных характарыстык і тэхнічнага стану Абаненцкага абсталявання, якое выкарыстоўваецца, паблізу або ўсярэдзіне будынкаў, у тунэлях, падвалах і іншых падземных збудаваннях, пад уплывам вышыннай інтэрферэнцыі на высокіх паверхах будынкаў і іншых прычын.

    6. Мадэляванне захавання ў Зоне абслугоўвання распаўсюджвання радыёсігналу ўсярэдзіне будынкаў вядзецца для выпадку тыпавых канструкцый знадворных сцен, дзе маюцца вокны са шклом без металізацыі паверхні і не ўлічвае ўнутраную канфігурацыю памяшканняў будынка, колькасць дадатковых унутраных сцен і іх асаблівасці. Для памяшканняў, якія не маюць знадворных вокнаў або праёмаў, якія выходзяць на адкрытую мясцовасць, а таксама ў памяшканнях, экранаваных ад адкрытай мясцовасці дзвюма і больш сценамі, захаванне паказчыкаў якасці ў прыведзенай на карце Зоне абслугоўвання ўсярэдзіне будынкаў не гарантуецца.

    Зоны абслугоўвання могуць фарміравацца Аператарам адпаведна іншым параметрам.

    7. Аператар таксама дае Абанентам магчымасць атрымання Паслуг у Роўмінгу у выпадку знаходжання Абанента ў сетцы сувязі іншых (роўмінгавых) аператараў.

    8. Электрасувязь, якая даецца Абаненту ў сілу канструктыўных асаблівасцяў сеткі, залежыць ад якасці абсталявання аператараў мясцовых правадных тэлефонных ліній, абсталявання аператараў міжнароднай і міжгародняй сувязі, якое знаходзіцца па-за межамі адказнасці Аператара.

    9. Аператар не нясе адказнасці за недахопы Паслуг і іншыя наступствы, якія ўзніклі ў выніку выкарыстання Абанентам няспраўнага Абаненцкага абсталявання, якое не адпавядае вызначаным патрабаванням або не мае дакумента аб ацэнцы адпаведнасці ў Нацыянальнай сістэме пацвярджэння адпаведнасці Рэспублікі Беларусь, або Абаненцкага абсталявання, якое было зменена або мадыфікавана без узгаднення з вытворцам і Аператарам, або за недахопы, выкліканыя ўздзеяннем устаноўленага на Абаненцкім абсталяванні Абанента шкоднага праграмнага забеспячэння, а таксама ў выпадку выкарыстання Абанентам або трэцімі асобамі Карты доступу, змененай (замененай, мадыфікаванай) без узгаднення з Аператарам і ў іншых выпадках, калі адсутнічае віна Аператара.

  • Дадатак 2

    Дадатак 2
    да Дагавора аб аказанні паслуг
    сотавай рухомай
    электрасувязі МТС

    Рэдакцыя дзейнічае з 01.12.2023

    Апрацоўка персанальных даных

    1. Пад апрацоўкай персанальных даных разумеецца любое дзеянне або сукупнасць дзеянняў, якія здзяйсняюцца з персанальнымі данымі, у тым ліку збор, сістэматызацыю, захоўванне, змяненне, выкарыстанне, абязлічванне, блакіраванне, распаўсюджванне, даванне, выдаленне персанальных даных. Пад персанальнымі данымі разумеецца любая інфармацыя, якая адносіцца да Абанента-фізічнай асобы, якую Абанент дае Аператару.

    2. На падставе артыкулаў 6, 8, пункта 2 артыкула 10 Закона Рэспублікі Беларусь «Аб абароне персанальных даных» Аператар ажыццяўляе апрацоўку персанальных даных Абанента без яго згоды з (без) выкарыстання сродкаў аўтаматызацыі ў наступных мэтах:

    здзяйснення дзеянняў, вызначаных Дагаворам;

    у даследчых мэтах пры ўмове абязлічвання для паляпшэння якасці і спажывецкіх уласцівасцяў Паслуг і сэрвісаў Аператара і (або) трэціх асоб-партнёраў Аператара;

    апрацоўка персанальных даных з'яўляецца неабходнай для выканання абавязкаў Аператара, прадугледжаных заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

    3. Здзяйсненне Аператарам дзеянняў, вызначаных Дагаворам, мае на ўвазе апрацоўку яго персанальных даных у тым ліку ў наступных мэтах:

    заключэння і (або) выканання Дагавора, абаненцкага, сэрвіснага і даведачна-інфармацыйнага абслугоўвання Абанента, аказання яму паслуг і сэрвісаў, непарыўна звязаных з Паслугамі Аператара (уключаючы даванне доступу да Інтэрнэт-сайтаў Аператара, мабільных праграм і іншых рэсурсаў Аператара і/або партнёраў Аператара), продаж тавараў у растэрміноўку;

    спагнання дэбіторскай запазычанасці і (або) штрафных санкцый згодна з Дагаворам і дадатковым пагадненням да яго;

    захоўвання Дагавораў і дагаворнай дакументацыі;

    адпраўка карэспандэнцыі;

    прыём плацяжоў;

    у іншых мэтах, непарыўна звязаных з выкананнем Дагавора.

    Для гэтага Аператар можа даручаць апрацоўку персанальных даных трэцім асобам, якія набываюць статус упаўнаважанай асобы на апрацоўку персанальных даных (артыкул 7 Закона Рэспублікі Беларусь «Аб абароне персанальных даных»). Пералік упаўнаважаных асоб, якім можа быць даручана апрацоўка персанальных даных Абанента па даручэнню Аператара, даводзіцца да ведама Абанентаў на Інтэрнэт-сайце Аператара.

    4. Тэрмін апрацоўкі персанальных даных і звестак пра Абанента, якія змяшчаюцца ў базах даных Аператара, у мэтах гэтага пункта, прадугледжваецца заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

    5. Са згоды Абанента, атрыманай спосабам, прадугледжаным Дагаворам, Аператар ажыццяўляе апрацоўку персанальных даных Абанента-фізічнай асобы і звестак пра яе з выкарыстаннем сродкаў аўтаматызацыі ў мэтах распаўсюджвання ёй Аператарам рэкламы.

    Тэрмін апрацоўкі персанальных даных і звестак пра Абанента, якія змяшчаюцца ў базах даных Аператара, у мэтах рэкламы: з моманту заключэння Дагавора і да спынення Дагавора.

    У выпадку нязгоды Абанента дзеянне гэтага пункта Дадатку да Дагавора не распаўсюджваецца на ўзаемаадносіны Бакоў. Калі Абанент выкажа сваю нязгоду на распаўсюджванне яму рэкламы, спосабамі, прадугледжанымі Дагаворам, Аператар спыніць апрацоўку персанальных даных Абанента ў мэтах распаўсюджвання рэкламы.

  • Архiў