Пытанні, якія часта задаюць | Падтрымка МТС

Пытанні, якія часта задаюць

Аплата

На маім асабовым рахунку канчаюцца грошы, а мне да гэтага часу не далі рахунак на аплату.

Асноўны метад разлікаў абанентаў МТС – авансавы. Вам не трэба чакаць рахункаў на аплату, а проста папоўніць свой асабовы рахунак. Рахунак на аплату МТС выстаўляе абанентам як справаздачу пра дадзеныя паслугі сувязі.

Пасля папаўнення рахунку на нумары дадатны баланс, а выходныя тэлефанаванні недаступныя!

Пасля паступлення аплаты на баланс асабовага рахунку сістэме патрэбны некаторы час, каб апрацаваць інфармацыю, каб зняць частковую (прымусовую) блакіроўку.

Рэкамендуем перарэгістраваць апарат у сетцы (выкл.\вкл.).

Зрабіў памылковую аплату!

Пасля здзяйснення памылковага плацяжу плацельшчык (чыё прозвішча вызначанае ў плацежнай квітанцыі) звяртаецца з пашпартам і квітанцыяй у офіс аператара сотавай сувязі, на разліковы рахунак якога быў пералічаны плацеж (памылкова).

Тэлефоны

Як адправіць SMS?

Для таго, каб атрымаць магчымасць адпраўляць тэкставыя паведамленні, неабходна ўвесці нумар цэнтра кароткіх паведамленняў +375 29 7770000. Гэты нумар уводзіцца з дапамогай меню вашага тэлефоннага апарата (гл. Інструкцыю да тэлефоннага апарата). Набраць тэкст паведамленняў лацінскімі літарамі. Увесці нумар тэлефона, на які будзе адпраўленае паведамленне. Больш падрабязна ў раздзеле SMS.

Паслугі

Як дабавіць (змяніць\адключыць) Улюбёны нумар?

Ажыццявіць дабаўленне, выдаленне, змяненне «Улюбёных нумароў» можа ўладальнік дагавора пры асабістым звароце з пашпартам у офіс кампаніі.

Не адпраўляецца SMS!

Праверце правільнасць настроек згодна з умовамі абслугоўвання. Нумар неабходна набіраць у міжнародным фармаце: + - код краіны - код сеткі - нумар абанента.

Не прыйшла дэталізацыя на e-mail!

Кампанія МТС не гарантуе дастаўку адпаведных дакументаў на электронныя адрасы бясплатных паштовых сервераў.

Праверце наяўнасці свабоднай ёмістасці паштовай скрыні для ўваходнай пошты.

MMS, GPRS, WAP, EDGE

Не прыйшлі аўтаматычныя настройкі на нумар 303!

Ваша мадэль апарата не падтрымлівае аўтаматычную настройку, рэкамендуем паспрабаваць уручную, або звярнуцца да тэхнічнага спецыяліста ў офіс кампаніі МТС.

Не адпраўляецца MMS!

Праверце наяўнасць паслугі MMS на нумары, правільнасць настроек, наяўнасць дадатнага астатку на балансе, зарэгіструйцеся ў MMS-цэнтры, выкл.\ укл. апарат, або звярніцеся да тэхнічнага спецыяліста ў офіс кампаніі МТС.

Не атрымліваецца MMS!

Праверце наяўнасць дадатнага астатку на балансе, выкл.\ укл. мабільны апарат.

Няма выхаду ў Інтэрнет!

Праверце наяўнасць паслугі GPRS, правільнасць настроек, наяўнасць дадатнага астатку на балансе, выкл.\ укл. апарат, або звярніцеся да тэхнічнага спецыяліста ў офіс кампаніі МТС.

Абяцаны плацеж

Не ўводзіцца «Абяцаны плацеж»!

Увод абяцанага плацяжу ажыццяўляецца пры дадатным балансе. Праверце, ці знаходзіцца ваш тэлефон у рэжыме танальнага набору. Пераканайцеся, што папярэдні «абяцаны плацеж» быў пагашаны ў поўным аб'ёме рэальным плацяжом. Сума абяцанага плацяжу занадта вялікая (больш за 2,00 руб.).

У якім выпадку «Абяцаны плацеж» з'яўляецца поўнасцю пагашаным?

«Абяцаны плацеж» з'яўляецца пагашаным, калі сума рэальнага плацяжу роўная суме ўведзенага «Абяцанага плацяжу», або перавышае яе.

ТОНІНГ

Грошы спісалі, а мелодыя не прайграецца!

Пасля заказу мелодыі, неабходна перайсці ў раздзел «мае тоны», і наладзіць адпаведную мелодыю «па змаўчанні»

Не загружаецца ўласная мелодыя ў Тонінг!

Праверце правільнасць параметраў падчас рэдагавання мелодыі, перад загрузкай. Паслуга даступная пры наяўнасці дастатковай сумы на рахунку (0,39 руб. + падатак).

Сэрвіс

Якім чынам я магу змяніць свой тарыфны план (з захаваннем нумара тэлефона)?

Вы можаце патэлефанаваць у Цэнтр абслугоўвання абанентаў МТС або пад'ехаць асабіста з вашым пашпартам.

Як я магу адключыць аўтаінфармаванне пра прагназуемае адключэнне?

Для гэтага вам трэба звярнуцца з адпаведнай заявай у Цэнтр абслугоўвання абанентаў МТС.

Як я магу памяняць нумар тэлефона, і колькі гэта будзе каштаваць (тэлефон аформлены асабіста на мяне)?

Вам трэба пад'ехаць асабіста ў Цэнтр абслугоўвання абанентаў МТС з пашпартам і запоўніць адпаведную заяву. Кошт гэтай паслугі вызначаны ў вашым тарыфным плане.

Тарыфы

Як даведацца пра мой тарыфны план?

Даведацца можна па запыце *111*12#.

Калі налічваюцца мінуты перадаплачанага трафіка?

Перадаплачаны трафік абнаўляецца ў пачатку білінгавага перыяду, гэта значыць у першы дзень кожнага месяца.

Калі ў бягучым месяцы абанент не выкарыстаў цалкам увесь свой перадаплачаны трафік, ці пераносіцца рэшта на наступны месяц?

Рэшта перадаплачаных мінут у канцы білінгавага перыяду абнуляецца, і з першага дня наступнага месяца абаненту даецца новы аб'ём перадаплачанага трафіка.

У якіх выпадках уваходнае тэлефанаванне з МТС для мяне бясплатнае?

Усе ўваходныя тэлефанаванні падчас знаходжання ў сетцы МТС-Беларусь з'яўляюцца бясплатнымі.

У якіх выпадках уваходнае тэлефанаванне з МТС для мяне бясплатнае?

Усе ўваходныя тэлефанаванні падчас знаходжання ў сетцы МТС-Беларусь з'яўляюцца бясплатнымі.

Падчас знаходжання ў роўмінгу ўваходныя тэлефанаванні аплачваюцца ў адпаведнасці з устаноўленымі тарыфамі міжнароднага роўмінгу.

Як высветліць, які тарыфны план мне выгадны?

Вы можаце атрымаць падрабязную кансультацыю пра тарыфы ў Цэнтры абслугоўвання абанентаў МТС.

Не далі бясплатныя мінуты на тарыфным плане!

Каб праслухаць рэшту бясплатных размоў, неабходна здзейсніць хаця б адно платнае тэлефанаванне у сеткі іншых сотавых аператараў або на гарадскі (міжгародні) нумар.

У мяне з рахунку спісалі шмат грошай, а я столькі не размаўляў!

Кампанія МТС ажыццяўляе разлік за паслугі сувязі толькі з дапамогай сертыфікаванага абсталявання. Каб удакладніць спісанне грашовых сродкаў, вы можаце заказаць дэталізаваны рахунак.

Неабходна карэктна завяршаць размову, націснуўшы на клавішу «адбой» незалежна ад таго, націснуў ваш суразмоўца адпаведную клавішу ці не, нават калі ў вас тэлефон-раскладушка.