Мне адмоўлена ў растэрміноўцы. Чаму?

Праверка даступнасці растэрміноўкі ажыццяўляецца пры асабістым звароце з пашпартам у Салон сувязі МТС або пры афармленні заказу ў інтэрнэт-краме МТС.

Рашэнне аб магчымасці давання растэрміноўкі прымаецца ў аўтаматычным рэжыме скорынгавай сістэмай, якая ацэньвае шэраг параметраў — вашы анкетныя даныя, наяўнасць іншых дзеючых растэрміновак у МТС, крэдытная гісторыя ў МТС і банках, даўнасць карыстання паслугамі МТС і шэраг іншых. Калі ў выніку праверкі адзін або некалькі такіх параметраў будуць нездавальняючымі, у даванні растэрміноўкі сістэмай будзе адмоўлена.

Рэкамендацыя

Калі вам было адмоўлена ў растэрміноўцы, вы можаце звярнуцца па растэрміноўку пазней (праз 2-3 месяцы), калі будуць абноўленыя даныя выкарыстання вамі паслуг МТС. На працягу гэтага тэрміну рэкамендуецца далей карыстацца паслугамі МТС, выконваючы правілы іх давання і своечасова выконваючы аплату.