Меню

Мне адмоўлена ў растэрміноўцы. Чаму?

Праверка даступнасці растэрміноўкі ажыццяўляецца пры асабістым звароце з пашпартам у Салон сувязі МТС або пры афармленні заказу ў інтэрнэт-краме МТС.

Рашэнне аб магчымасці давання растэрміноўкі прымаецца ў аўтаматычным рэжыме скорынгавай сістэмай, якая ацэньвае шэраг параметраў — вашы анкетныя даныя, наяўнасць іншых дзеючых растэрміновак у МТС, крэдытная гісторыя ў МТС і банках, даўнасць карыстання паслугамі МТС і шэраг іншых. Калі ў выніку праверкі адзін або некалькі такіх параметраў будуць нездавальняючымі, у даванні растэрміноўкі сістэмай будзе адмоўлена.

Рэкамендацыя

Калі вам было адмоўлена ў растэрміноўцы, вы можаце звярнуцца па растэрміноўку пазней (праз 2-3 месяцы), калі будуць абноўленыя даныя выкарыстання вамі паслуг МТС. На працягу гэтага тэрміну рэкамендуецца далей карыстацца паслугамі МТС, выконваючы правілы іх давання і своечасова выконваючы аплату.


Опрос о сайте МТС
Апытанне пра сайт МТС
Дапамажыце нам стаць лепш - прайдзіце кароткае апытанне
Пытанне 1 з 5
Ці проста знайсці на сайце МТС патрэбную інфармацыю?
Не, не проста
Так, проста
Пытанне 2 з 5
Як вы ацэньваеце дызайн сайта?
Не падабаецца
Вельмі падабаецца
Пытанне 3 з 5
Ці лічыце вы сайт карысным?
Не, не карысны
Так, карысны
Пытанне 4 з 5
Што можна палепшыць на сайце?
Пытанне 5 з 5
Ці парэкамендуеце вы сайт МТС сваім калегам і партнёрам?
Дакладна не
Дакладна так
Дзякуй, што прайшлі апытанне
Дзякуй, што прайшлі апытанне
Вы нам вельмі дапамаглі