Усе навiны

«Офісная тэлефанія»: паслуга для арганізацыі шматканальных тэлефанаванняў ад МТС

МТС прапануе карпаратыўным кліентам тарыфны план «Офісная тэлефанія», які сумяшчае ў сабе перавагі звычайнай галасавой сувязі і IP-тэхналогіі. Паслуга дае магчымасць хутка і эфектыўна арганізаваць карпаратыўную сувязь з падключэннем шматканальных нумароў, значна аптымізаваць працэсы і знізіць выдаткі на арганізацыю такой сувязі.

Тарыф прызначаны для арганізацый, якія абслугоўваюць значную колькасць кліентаў праз кол-цэнтры, дыспетчарскія службы, службы тэхпадтрымкі, аддзелы продажаў. Рашэнне дазваляе хутка і нядорага тэлефанізаваць офіс, аптымізаваць працу супрацоўнікаў унутры кампаніі, павысіць стандарты якасці абслугоўвання кліентаў.

Карыстальнік «Офіснай тэлефаніі» зможа падключаць шматканальныя нумары і дадаваць патрэбную колькасць каналаў, зыходзячы з патрэбаў бізнесу. Дзякуючы гэтаму абаненты змогуць дазвоньвацца з першага разу, так як лініі для прыёму тэлефанавання будуць заўсёды свабоднымі.

«Офісная тэлефанія» сумяшчае ў сабе перавагі звычайнай галасавой сувязі і IP-тэлефаніі. Тэхналогія дазваляе прымаць і здзяйсняць тэлефанаванні з розных прылад - напрыклад, з камп’ютара або тэлефона. Пры гэтым карыстальнік зможа зэканоміць на тэлефонных размовах як унутры кампаніі, так і на знешніх выходных тэлефанаваннях.

Тарыфны план «Офісная тэлефанія» уключае наступныя опцыі:

Тарыфны план «Офісная тэлефанія»                                                     Кошт з ПДВ, руб

Арганізацыя SIP-падключэння, разава                                                                 375
Абаненцкая плата

(за кожны нумар, які выкарыстоўваецца ў рамках SIP-злучэння) у месяц        3,75
SIP-шматканальных, за 1 канал у месяц                                                               12,50
Выходны выклік на нумары абанентаў МТС, мін.                                              0
Выходны выклік на стацыянарныя і іншыя мабільныя сеткі, мін.                      0,036

Для таго каб скарыстацца паслугамі офіснай тэлефаніі, неабходна звярнуцца ў анлайн-падтрымку МТС або па нумары 0990, запоўніць апытальны ліст, каб вызначыць параметры SIP-злучэння.

Поўнае апісанне чытайце тут.

Папярэдняя навіна

Наступная навіна