МТС істотна пашырыў магчымасці для карыстальнікаў сэрвісу «Віртуальная АТС» за кошт укаранення дадатковых опцый узаемадзеяння бізнесу з кліентамі.
Так, разумная маршрутызацыя тэлефанаванняў дазволіць на працягу дня злучаць кліента з яго менеджарам. Дзякуючы прымяненню інтэлектуальнага алгарытму тэлефанаванне паступіць на нумар супрацоўніка, з якім ён ужо меў зносіны.
Функцыя запісу і запампоўкі запісаных размоў дасць магчымасць арганізаваць сістэму кантролю якасці працы супрацоўнікаў, а таксама хутчэй і больш эфектыўна вырашаць спрэчныя сітуацыі.
Яшчэ адна дадатковая магчымасць сэрвісу - перадача выходных і ўваходных тэлефанаванняў у праграму CRM. Гэты функцыянал дазваляе захоўваць усю інфармацыю пра ўзаемадзеянні з кліентамі ў адной базе даных - акаўнце CRM-сістэмы.
«Віртуальная АТС» падтрымлівае інтэграцыю з сістэмамі «Бітрыкс24» і amoCRM.
Аўтаматызацыя працоўнага і абедзеннага часу: уваходныя тэлефанаванні будуць размяркоўвацца паміж супрацоўнікамі і не паступяць на нумары, якія ў дадзены момант не актыўныя. Гэта дазволіць не прапусціць ніводнае тэлефанаванне і не страціць кліентаў.
Настройка паведамленняў пра прапушчаныя тэлефанаванні ў Telegram ― для аператыўнай зваротнай сувязі з кліентамі. Паведамленні прыходзяць на нумары супрацоўнікаў, якія замацаваныя за імі ў «Віртуальнай АТС».
«Віртуальная АТС» ад МТС ― гэта сэрвіс для арганізацыі сучаснага шматфункцыянальнага кол-цэнтра праз інтэрнэт. З яго дапамогай бізнес і грамадскія арганізацыі могуць аб'яднаць свае стацыянарныя, мабільныя тэлефоны і камп'ютары ў адзіную тэлефонную сетку, доступ да магчымасцей якой ажыццяўляецца праз вэб-інтэрфейс. Каб запусціць кол-цэнтр, няма неабходнасці праводзіць асобную тэлефонную лінію або купляць адмысловую тэхніку. Усё неабходнае ПЗ і абсталяванне знаходзіцца ў аператара ў «воблаку», якое абслугоўваецца кругласутачна.
Падрабязная інфармацыя ― тут. Таксама пра магчымасці сэрвісу можна даведацца, патэлефанаваўшы на нумар 0990 або 8 (017) 237-98-95, або накіраваўшы электронны ліст на e-mail: corporate@mts.by.