Вам тэлефанавалі!
Меню

«Вам тэлефанавалі!» - дадатковая паслуга сувязі, якая дазваляе абаненту МТС не страціць ніводнага тэлефанавання ў тых выпадках, калі яго тэлефон будзе недаступны або выключаны. Інфармацыю пра прапушчаныя тэлефанаванні абанент атрымае ў выглядзе SMS-паведамлення ад імя абанента, які тэлефанаваў праз некалькі мінут пасля здзяйснення ўмовы пераадрасавання і падчас рэгістрацыі ў сетцы МТС.

Як дабавіць паслугу?

Паслуга даступная абанентам усіх тарыфных планаў і не патрабуе дадатковага дабаўлення. Для таго каб скарыстаць паслугу, абаненту МТС неабходна набраць наступную каманду на сваім мабільным тэлефоне: **62*110110#.

Або праз меню мабільнага тэлефона:

  • увайсці ў раздзел «Пераадрасацыя» / «Call divert»;
  • выбраць пераадрасаванне па ўмове «Па-за зонай абслугоўвання» / «Out of reach»;
  • націснуць «Уключыць» / «Set»;
  • у форме ўвесці 110110tel.png і націснуць ОК.

З 14.07.2016 сэрвіс «Вам тэлефанавалі» даецца ўсім абанентам як базавая налада сеткі. Пераадрасацыя ў рамках сэрвісу «Вам тэлефанавалі» дзейнічае па ўмове «Недаступны» для ўсіх абанентаў, якія не наладзили пераадрасацыю па гэтай умове на іншы нумар або нумар «Галасавы пошты».

Як гэта дзейнічае?

Паслуга «Вам тэлефанавалі!» пачынае дзейнічаць адразу пасля ўстаноўкі пераадрасацыі.

SMS-паведамленне пра прапушчанае тэлефанаванне паступае з нумара абанента, які тэлефанаваў на недаступны тэлефон, і змяшчае наступную інфармацыю:

  • пра нумар абанента, які тэлефанаваў у перыяд пераадрасацыі;
  • пра колькасць прапушчаных тэлефанаванняў з нумара абанента, які тэлефанаваў;
  • пра час і дату апошняга тэлефанавання абанента, які тэлефанаваў.

Прыклад уваходнага SMS-паведамлення:
Тэкст: Vam zvonili: +375292234567 vizovov 10, poslednij vizov 11:35 08/04/13 MTS
Адпраўшчык: +375292234567

У выпадку калі нумар адпраўшчыка захаваны ў вас у запісной кнізе, SMS-паведамленне пра прапушчанае тэлефанаванне паступіць ад імя абанента, які тэлефанаваў, і будзе выглядаць наступным чынам:

Прыклад уваходнага SMS-паведамлення:
Тэкст: Vam zvonili: +375292234567 vizovov 10, poslednij vizov 11:35 08/04/13 MTS
Адпраўшчык: Катя Иванова

Тэрмін захоўвання SMS-паведамленняў пра прапушчаныя тэлефанаванні - 24 гадзіны з моманту фарміравання паведамлення пра прапушчанае тэлефанаванне.

Падчас тэлефанавання на нумар абанента, які выкарыстоўвае паслугу «Вам тэлефанавалі!», будзе гучаць фраза «Абанент часова недаступны, патэлефануеце пазней».

Каб дэактываваць паслугу «Вам тэлефанавалі!» , неабходна набраць камбінацыю сімвалаў 002send.

Увага!
Карэктная работа гэтай паслугі гарантуецца толькі падчас унутрысеткавых тэлефанаванняў.

Колькі каштуе?

Плата за паслугу «Вам тэлефанавалі!», а таксама за ўваходныя SMS-паведамленні пра прапушчаныя тэлефанаванні не прадугледжана ў адпаведнасці з Правіламі аказання паслуг па тарыфным плане абанента.

Карысныя парады

Калі абанент падключыў паслугу «Антывызначальнік нумара» і тэлефануе на нумар абанента, які выкарыстоўвае паслугу «Вам тэлефанавалі!», SMS-паведамленне ад нумара 110110 будзе сфарміраванае з паведамленнем таго, што нумар абанента, які тэлефануе, скрыты.

Паслуга «Вам тэлефанавалі!» не дзейнічае, калі ўстаноўленая забарона на ўсе ўваходныя тэлефанаванні або выходныя тэлефанаванні (call barring). У гэтым выпадку абанент не атрымае SMS-паведамлення з нумарамі тых, хто яму тэлефанаваў.

Падчас выкарыстання паслугі «Вам тэлефанавалі!» абонент, які тэлефануе, можа бачыць на дысплеі свайго мабільнага тэлефона паведамленне «Уключанае пераадрасаванне».

У рамках паслугі «Вам тэлефанавалі!» таксама можна ўстанавіць безумоўнае пераадрасаванне ўсіх тэлефанаванняў. Для гэтага неабходна скарыстаць наступную каманду: **21*110110#tel.png 

У гэтым выпадку падчас тэлефанавання на нумар абанента, які выкарыстоўвае паслугу «Вам тэлефанавалі!» , будзе гучаць фраза «Абанент часова недаступны, патэлефануеце пазней», і карыстальнік сэрвісу атрымае SMS-паведамленне пра прапушчаныя тэлефанаванні.


Опрос о сайте МТС
Апытанне пра сайт МТС
Дапамажыце нам стаць лепш - прайдзіце кароткае апытанне
Пытанне 1 з 5
Ці проста знайсці на сайце МТС патрэбную інфармацыю?
Не, не проста
Так, проста
Пытанне 2 з 5
Як вы ацэньваеце дызайн сайта?
Не падабаецца
Вельмі падабаецца
Пытанне 3 з 5
Ці лічыце вы сайт карысным?
Не, не карысны
Так, карысны
Пытанне 4 з 5
Што можна палепшыць на сайце?
Пытанне 5 з 5
Ці парэкамендуеце вы сайт МТС сваім калегам і партнёрам?
Дакладна не
Дакладна так
Дзякуй, што прайшлі апытанне
Дзякуй, што прайшлі апытанне
Вы нам вельмі дапамаглі