Запыт на папаўненне рахунку
Меню

Сэрвіс «Запыт на папаўненне рахунку» дазваляе абаненту МТС, які знаходзіцца ў частковай блакіроўцы, адправіць іншаму абаненту МТС USSD-запыт з просьбай папоўніць рахунак. Абанент МТС, якому быў адпраўлены запыт на папаўненне рахунку, атрымае SMS-паведамленне з просьбай папоўніць рахунак і апісаннем далейшых дзеянняў.

Скарыстаць сэрвіс можна наступнымі спосабамі:

• пры дапамозе USSD-запыту на нумар *121#

У адказ сэрвіс паслядоўна прапануе ўвесці нумар абанента МТС, якога вы просіце папоўніць ваш рахунак, у фармаце 375YYХХХХХХХ і пажаданую суму: 1,00 або 2,00 рублі, або 0, калі хочаце адправіць запыт без вызначэння сумы папаўнення рахунку. Калі ўсе даныя ўведзеныя карэктна, у адказ вы атрымаеце наступнае паведамленне: «Ваш запыт прыняты, пацверджанне дастаўкі паступіць па SMS»

• пры дапамозе каманды *121*375YYХХХХХХХ*Z#

дзе 375YYХХХХХХХ - нумар тэлефона абанента, якога вы просіце папоўніць вам рахунак, Z - жаданая сума (лік 1,00 або 2,00 рублі). Калі ўсе даныя ўведзеныя карэктна, у адказ вы атрымаеце наступнае паведамленне: «Ваш запыт прыняты, пацверджанне дастаўкі паступіць па SMS».

• пры дапамозе каманды *121*375YYХХХХХХХ#

дзе 375YYХХХХХХХ - нумар тэлефона абанента, якога вы просіце папоўніць вам рахунак. Запыт адпраўляецца без вызначэння сумы. Калі ўсе даныя ўведзеныя карэктна, у адказ вы атрымаеце наступнае паведамленне: «Ваш запыт прыняты, пацверджанне дастаўкі паступіць па SMS».

• скарыстаць сэрвіс у меню USSD-партала па нумары *111 #

Каб зрабіць гэта, неабходна выбраць пункт «Папоўні мне рахунак» у меню USSD-партала: раздзел 4> Магчымасці - 5> Яшчэ - 3> папоўні мне рахунак. У адказ на запыт сэрвіс паслядоўна прапануе ўвесці нумар абанента МТС, якога вы просіце папоўніць ваш рахунак, у фармаце 375YYХХХХХХХ і жаданую суму: 1,00 або 2,00 рублі, або 0, калі хочаце адправіць запыт без вызначэння сумы папаўнення рахунку. Калі ўсе даныя ўведзеныя карэктна, у адказ вы атрымаеце наступнае паведамленне: «Ваш запыт прыняты, пацверджанне дастаўкі паступіць па SMS».

У выпадку паспяховай адпраўкі запыту абанент, якога вы папрасілі папоўніць рахунак, атрымае SMS-паведамленне з вашага нумара тэлефона наступнага віду: «Калі ласка, папоўніце мне рахунак на ZZZZZ р., адпраўце *363*375YYХХХХХХХ*Сума#. Адпраўлена ГГ: СС ДД / ММ / ГГ » пры выкарыстанні абанентам запытаў з вызначэннем сумы або «Калі ласка, папоўніце мне рахунак, адпраўце * 363 * 375YYХХХХХХХ * Сума #. Адпраўлена ГГ: СС ДД / ММ / ГГ » у выпадку выкарыстання абанентам запытаў без вызначэння сумы.

А вы атрымаеце апавяшчэнне аб паспяховай дастаўцы вашага запыту ў выглядзе SMS-паведамлення наступнага віду: «Запыт дастаўлены абаненту 375YYХХХХХХХ. Засталося N запытаў на сёння.»

Тэрмін жыцця запыту на папаўненне рахунку - 1 гадзіна. Гэта азначае, што калі абонент, якога вы просіце папоўніць рахунак, недаступны ў сетцы больш за гадзіну, SMS-паведамленне з просьбай папоўніць ваш рахунак не будзе яму дастаўленае, пра што вы атрымаеце адпаведнае паведамленне па сканчэння тэрміну жыцця запыту.

Абмежаванні

Сэрвіс «Запыт на папаўненне рахунку» даступны толькі абанентам СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы» з улікам наступных абмежаванняў:

1.      Сэрвіс даступны толькі абанентам, якія знаходзяцца ў частковай блакіроўцы.

2.      Адправіць запыт на папаўненне рахунку можна толькі абаненту МТС.

3.      Сэрвіс даступны толькі абанентам - фізічным асобам.

4.      Агульная колькасць спробаў адправіць запыт на папаўненне рахунку не павінна перавышаць 50 запытаў, уключаючы паспяховыя і беспаспяховыя спробы.

5.      Агульная колькасць паспяхова дастаўленых запытаў на папаўненне рахунку да іншых абанентаў МТС не павінна перавышаць 5 запытаў у суткі.

Кошт

USSD-запыты на нумар *121# і USSD-паведамленні ў адказ з нумара *121# не тарыфікуюцца як у зоне сеткі МТС, так і ў роўмінгу.

Падчас выкарыстання сэрвісу «Запыт на папаўненне рахунку» праз меню USSD-партала *111# тарыфікацыя таксама не ажыццяўляецца.

Опрос о сайте МТС
Апытанне пра сайт МТС
Дапамажыце нам стаць лепш - прайдзіце кароткае апытанне
Пытанне 1 з 5
Ці проста знайсці на сайце МТС патрэбную інфармацыю?
Не, не проста
Так, проста
Пытанне 2 з 5
Як вы ацэньваеце дызайн сайта?
Не падабаецца
Вельмі падабаецца
Пытанне 3 з 5
Ці лічыце вы сайт карысным?
Не, не карысны
Так, карысны
Пытанне 4 з 5
Што можна палепшыць на сайце?
Пытанне 5 з 5
Ці парэкамендуеце вы сайт МТС сваім калегам і партнёрам?
Дакладна не
Дакладна так
Дзякуй, што прайшлі апытанне
Дзякуй, што прайшлі апытанне
Вы нам вельмі дапамаглі