Як падключыць паслугу «Усе сеткі» | Падтрымка МТС

Як падключыць паслугу «Усе сеткі»

Задача

Падключыць паслугу «Усе сеткі», каб выдаткоўваць мінуты ў рамках штомесячнага пакета згодна з тарыфам як для тэлефанаванняў у сетцы МТС, так і ў сетцы іншых аператараў Рэспублікі Беларусь.

Асяроддзе

  • мабільная прылада (тэлефон, смартфон і г.д.) з падтрымкай USSD;
  • вэб-браўзер для доступу да Інтэрнэт-Памочніка;
  • мабільная прылада (смартфон, планшэт) з доступам у інтэрнэт і з наладжанай мабільнай праграмай «Мой МТС».

Умовы

  • дастатковы баланс, каб падключыць паслугу «Усе сеткі»;
  • тарыфныя планы: 4G лайт, 4G міні, 4G максі, 4G мега;
  • на нумары адсутнічаюць блакіроўкі.

Важна

Кошт паслугі «Усе сеткі» спаганяецца ў поўным аб'ёме ў момант падключэння, далей – у 1-ы дзень наступнага каляндарнага месяца. 

Рашэнне

Каб дабавіць паслугу, скарыстайце адзін з наступных спосабаў:

  • USSD-запыт
  • Набярыце на сваёй прыладзе *350# і .
  • Вы ўбачыце паведамленне на дысплеі пра прыняцце вашай заяўкі. Паслуга будзе падключаная на працягу 20 мінут пасля адпраўкі заяўкі.

Інтэрнэт-Памочнік

  • Перайдзіце на сайт Інтэрнэт-Памочніка.
  • Увядзіце нумар мабільнага тэлефона і пароль, націсніце «Увайсці».
  • Калі раней вы не карысталіся Інтэрнэт-Памочнікам, трэба ўстанавіць пароль.
  • Націсніце на спасылку «+ Падключыць новыя паслугі».
  • Пастаўце птушку насупраць паслугі «Усе сеткі», націсніце кнопку «Далей».
  • Націсніце на кнопку «Дабавіць паслугі».
Мабільная праграма «Мой МТС»
  • Запусціце праграму «Мой МТС» на вашай прыладзе.
  • Аўтарызуйцеся з выкарыстаннем нумара, на якім неабходна падключыць паслугу «Усе сеткі».
  • Выберыце ў меню раздзел «Паслугі», далей націсніце на ўкладку «Усе паслугі».
  • Выберыце раздзел «Опцыі», затым націсніце «Усе сеткі».
  • Націсніце «Так», каб пацвердзіць падключэнне паслугі.
  • Вы ўбачыце паведамленне на дысплеі пра прыняцце вашай заяўкі. Паслуга будзе падключаная на працягу 20 мінут пасля адпраўкі заяўкі.

Кантактны цэнтр

  • Патэлефануйце з мабільнай прылады ў сетцы МТС на нумар Кантактнага цэнтра 0890 (бясплатна) або з любога тэлефона на нумар +375 17 237-98-98 (згодна з тарыфамі на выходны тэлефанаванне).
  • Паведаміце кодавае слова або даныя дакумента, які сведчыць асобу, па запыце аператара. Аператар дабавіць паслугу.

Салон сувязі МТС або Салон камерцыйнага прадстаўніка МТС

Падключыць паслугу можа толькі ўладальнік нумара або асоба, якая мае даверанасць. Каб дабавіць паслугу, неабходна паказаць свой пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу.