Меню

Як вярнуць грошы пасля памылковага плацяжу праз дыстанцыйныя банкаўскія сэрвісы

Каб вярнуць сродкі плацельшчыку, неабходна:

  • Звярнуцца ў Салон сувязі МТС або Салон сувязі прадстаўніка МТС.
  • Паказаць наступныя дакументы:

* плацежны дакумент (раздрукоўку электроннай версіі чэка (карт-чэка) або выпіску з карт-рахунку);

* дакумент, які сведчыць асобу плацельшчыка (пры звароце ў Салон сувязі прадстаўніка МТС - толькі пашпарт)

  • Па патрабаванню супрацоўніка МТС паведаміць нумар карт-рахунку.
  • Аформіць заяву на перанос або вяртанне грашовых сродкаў.

Важна

МТС клапоціцца пра захаванасць вашай канфідэнцыйнай інфармацыі. Мы ніколі не патрабуем перадачы нам банкаўскай карты, або прагляду CVC-кода, або PIN-кода, не запісваем поўны нумар карты і не робім яе ксеракопіі. Для пацвярджэння дастаткова паказаць банкаўскую карту, закрыўшы ўсю інфармацыю, акрамя імя і прозвішча трымальніка карты і апошніх 4 лічбаў.

Грашовыя сродкі могуць быць залічаныя на патрэбны нумар тэлефона МТС, вернутыя на карт-рахунак (пры наяўнасці тэхнічнай магчымасці) або адпраўленыя паштовым пераводам. Магчымасць вяртання грашовых сродкаў вызначаецца МТС.


Опрос о сайте МТС
Апытанне пра сайт МТС
Дапамажыце нам стаць лепш - прайдзіце кароткае апытанне
Пытанне 1 з 5
Ці проста знайсці на сайце МТС патрэбную інфармацыю?
Не, не проста
Так, проста
Пытанне 2 з 5
Як вы ацэньваеце дызайн сайта?
Не падабаецца
Вельмі падабаецца
Пытанне 3 з 5
Ці лічыце вы сайт карысным?
Не, не карысны
Так, карысны
Пытанне 4 з 5
Што можна палепшыць на сайце?
Пытанне 5 з 5
Ці парэкамендуеце вы сайт МТС сваім калегам і партнёрам?
Дакладна не
Дакладна так
Дзякуй, што прайшлі апытанне
Дзякуй, што прайшлі апытанне
Вы нам вельмі дапамаглі