Меню

Як правільна чытаць дэталізацыю рахунку

Якія знакі могуць прысутнічаць у дэталізацыі

У кожным радку дэталізацыі рахунку (дэталізаванай справаздачы пра баланс) ёсць некалькі пазіцый. Расшыфроўка знакаў даецца ў наступнай табліцы.

Калонка ў

дэталізацыі                 Расшыфроўка

Дата; час                    Дата і час пачатку злучэння

Нумар                         Нумар другога ўдзельніка размовы (вашага суразмоўцы).

Пры гэтым, калі тэлефанаванне ўваходнае, то ў пачатку гэтай пазіцыі паказваецца <--, а затым — нумар (калі ён вызначыўся; гарантуецца карэктнае вызначэнне ТОЛЬКІ мабільных тэлефонаў МТС пры ўмове, што абодва абаненты знаходзяцца ў зоне радыёпакрыцця СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы»).

Падчас выходнага тэлефанавання паказваецца толькі набраны абанентам нумар.

Зона ПС                      Зона наведвання. Роўмінгавая сетка або тарыфная зона, у якой было зробленае або атрыманае тэлефанаванне.

Калі гэтае поле не запоўненае, то тэлефанаванне было зробленае (атрыманае) у тарыфнай зоне «Сталіца» (для тарыфных планаў з занальнай тарыфікацыяй).

Зона ВТК                    Зона знешняй тэлефоннай кампаніі. Тарыфная зона пры выходным тэлефанаванні, накіраваным за межы лакальнай сеткі (мабільнай або мясцовай гарадской), напрыклад у выпадку міжгародняга тэлефанавання.

Расшыфроўка паслу

Тэлеф.            Тэлефанія

Emrg               Тэлефанаванні на нумары экстраных службаў:

112 — Служба выратавання

101 - Пажарная ахова

102: Міліцыя

103 - Хуткая дапамога

104 - Служба газу

sms i               уваходнае SMS

sms o              выходнае SMS

clip                  вызначальнік нумара

clir                   антывызначальнік нумара

Факс                перадача факса

INTERNET       перадача/атрыманне даных

Social              перадача/атрыманне даных ў выпадку выкарыстання сацыяльных сеткак («ВКонтакте», Facebook, Facebook Messenger, Instagram, Twitter, «Одноклассники», ОК Live)

Messengers    перадача/атрыманне даных ў выпадку выкарыстання месенджараў (Viber, WhatsApp, Snapchat, Telegram)

Youtube          перадача/атрыманне даных пры выхадзе на рэсурс Youtube

cfa                   запыт пра ўсе паслугі пераадрасацыі

cfu                   безумоўная пераадрасацыя

cfac                 усе ўмоўныя пераадрасацыі

cf busy            пераадрасацыя з ўмовай «занята»

cf nrepl            пераадрасацыя з ўмовай «няма адказу»

cf nrich            пераадрасацыя з ўмовай «абанент недаступны»

cw                   чаканне тэлефанавання

ch                    утрыманне тэлефанавання

cba                  запыт пра ўсе паслугі забароны тэлефанавання

cbao                усе паслугі забароны выходных тэлефанаванняў

cbo                  забарона ўсіх выходных тэлефанаванняў

cboi                 забарона ўсіх выходных міжнародных тэлефанаванняў

cboih               забарона ўсіх выходных міжнародных тэлефанаванняў (акрамя тэлефанаванняў у хатнюю сетку)

cbai                 усе паслугі забароны ўваходных тэлефанаванняў

cbi                   забарона ўсіх уваходных тэлефанаванняў

cbiih                забарона ўсіх уваходных міжнародных тэлефанаванняў падчас знаходжання па-за хатняй сеткай

Паслуга          Назва паслугі, дадзенай абаненту

Від дзеяння паслугі

(без назвы)

R - рэгістрацыя

E - адмена

A - актывацыя

D - дэактывацыя

I - запыт (праверка)

Q - тэлефанаванне (выкананне)

Працяг.           Працягласць злучэння, мін:сек (уключаючы неаплатныя секунды, без акруглення да інтэрвалу тарыфікацыі)

або

аб'ём перададзеных даных, Кб (без акруглення да інтэрвалу тарыфікацыі).

Кошт               у рублях

Некаторыя з названых пазіцый могуць быць незапоўненыя.


Опрос о сайте МТС
Апытанне пра сайт МТС
Дапамажыце нам стаць лепш - прайдзіце кароткае апытанне
Пытанне 1 з 5
Ці проста знайсці на сайце МТС патрэбную інфармацыю?
Не, не проста
Так, проста
Пытанне 2 з 5
Як вы ацэньваеце дызайн сайта?
Не падабаецца
Вельмі падабаецца
Пытанне 3 з 5
Ці лічыце вы сайт карысным?
Не, не карысны
Так, карысны
Пытанне 4 з 5
Што можна палепшыць на сайце?
Пытанне 5 з 5
Ці парэкамендуеце вы сайт МТС сваім калегам і партнёрам?
Дакладна не
Дакладна так
Дзякуй, што прайшлі апытанне
Дзякуй, што прайшлі апытанне
Вы нам вельмі дапамаглі