Фактычна вымераныя параметры якасці паслуг сувязі СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы»

Фактычна вымераныя параметры якасці паслуг сувязі, паказчыкі якасці працы сеткі і абслугоўвання абанентаў з выкарыстаннем тэхналогій бесправаднога доступу СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы»

у адпаведнасці з патрабаваннямі Пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17.08.2006 № 1055 «Аб зацвярджэнні правілаў аказання паслуг электрасувязі» у заяўленай МТС зоне абслугоўвання



Параметр (паказчык) якасці          

Нарміраванае значэнне

<*>

Фактычнае значэнне

Фактычнае значэнне за 1 кв. 2024г.

Паказчыкі якасці паслуг прадастаўлення тэлефоннага радыёзлучэння <*>

Доля няўдалых тэлефанаванняў ад агульнай колькасці тэлефанаванняў,%

не больш за 8

0,01

Доля тэлефанаванняў, не адпавядаючых нарматывам па часу устанаўлення злучэння, %

не больш за 5

0,12

 

Доля тэлефанаванняў, якія скончыліся раз'яднаннем устаноўленага злучэння не па ініцыятыве абанента,%

не больш за 5

0,12

Доля перададзеных узораў гаворкі, якія не адпавядаюць нарматывам па якасці перадачы гаворкі,%

не больш за 8

0,95

 

Сярэдняя бальная ацэнка якасці перадачы гаворкі, у балах

не меньш за 3,2

4,21

 

Паказчыкі якасці працы сеткі перадачы даных <*>

Доля няўдалых спроб перадачы даных ад агульнай колькасці спроб перадачы даных, %

не больш за 15

0,15

Доля злучэнняў з затрымкай перадачы IP-пакетаў больш за 400 мс, %

не больш за 10

1,09

Каэфіцыент страты IP-пакетаў, %

не больш за 3

0,35

Доля злучэнняў для тэхналогіі UMTS/LTE/IMT 2020 з хуткасцю перадачы даных менш за 1Мбіт/с у напрамку да абанента, %

не больш за 10

4,27

Паказчыкі якасці абслугоўвання абанентаў

Доля дагавораў, у адпаведнасці з якімі доступ да паслугі арганізаваны ў тэрмін, які не перавышае колькасць дзён (са дня рэгістрацыі заявы або падпісання дагавора), вызначаных у дагаворы або парадку (правілах) прадастаўлення паслугі, %

не меньш за 99

100

Каэфіцыент даступнасці службы тэхнічнай падтрымкі (згодна з нарматыўным значэннем часу адказу спецыяліста службы не больш за 180 с), %

не меньш за 90

98,6

Каэфіцыент аднаўлення сувязі, %

не меньш за 95

100

<*> Паказчыкі якасці вымяраюцца ў адпаведнасці з тэхнічным нарматыўным прававым актам СТБ 1904-2012 «Паслугі сотавай рухомай электрасувязі. Патрабаванні да якасці і метады кантролю».

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) паслуг сувязі падчас выкарыстання праваднога (стацыянарнага) доступу СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы»

у адпаведнасці з патрабаваннямі Пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17.08.2006 № 1055 «Аб зацвярджэнні правілаў аказання паслуг электрасувязі» па адрасах падключэння.

Параметр (паказчык) якасці          

Нарміраванае значэнне <*>

Фактычнае значэнне

за 1 кв. 2024г.

Паказчыкі якасці паслугі перадачы даных <*>

Хуткасць перадачы даных, кбіт/с:

Максімальная

 

 

 

 

 

мінімальная

 

 

Не меньш за вызначаную ў адпаведнасці з Правіламі прадастаўлення адпаведнай паслугі

 

Не меньш за 70 % ад максімальнай

хуткасці, вызначанай ў адпаведнасці з Правіламі прадастаўлення адпаведнай паслугі

Вымяраецца індывідуальна ў адпаведнасці з дагаворам

Час затрымкі перадачы IP пакетаў, мс  

не больш за 400

5

Каэфіцыент страты IP-пакетаў, %

не больш за 1

0,00

Паказчыкі якасці працы сеткі <*>

Каэфіцыент гатоўнасці злучэння з сеткай Інтэрнэт, %

не меньш за 99

99,84

Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам хуткасці перадачы даных, %

не меньш за 90

100

Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам часу затрымкі перадачы IP-пакетаў, %

не меньш за 90

100

Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам страты IP-пакетаў, %

не меньш за 90

100

Паказчыкі якасці абслугоўвання абанентаў <*>

Доля дагавораў, згодна з якімі доступ да паслугі арганізаваны ў тэрмін, які не перавышае колькасць дзён (са дня рэгістрацыі заявы або падпісання дагавора), вызначаных у дагаворы або парадку (правілах) прадастаўлення паслугі, %   

не меньш за 99

100

Каэфіцыент даступнасці службы тэхнічнай падтрымкі (згодна з нарматыўным значэннем часу адказу спецыяліста службы не больш за 180 с), %

не меньш за 90

99,9

Каэфіцыент аднаўлення сувязі, %

не меньш за 95

99,9

* Паказчыкі якасці вымяраюцца ў адпаведнасці з тэхнічнымі нарматыўнымі прававымі актамі:
- СТБ 1962-2012 «Паслугі перадачы даных. Патрабаванні да якасці. Нормы і метады кантролю».

Архіў

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 1 квартал 2017 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 2 квартал 2017 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 3 квартал 2017 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 4 квартал 2017 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 1 квартал 2018 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 2 квартал 2018 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 3 квартал 2018 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 4 квартал 2018 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 1 квартал 2019 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 2 квартал 2019 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 3 квартал 2019 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 4 квартал 2019 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 1 квартал 2020 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 2 квартал 2020 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 3 квартал 2020 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 4 квартал 2020 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 1 квартал 2021 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 2 квартал 2021 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 3 квартал 2021 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 2 квартал 2022 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 3 квартал 2022 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 4 квартал 2022 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 1 квартал 2023 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 2 квартал 2023 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 3 квартал 2023 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 4 квартал 2023 года