Фактычна вымераныя параметры якасці паслуг сувязі СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы»

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг сувязі з выкарыстаннем тэхналогій бесправаднога доступу СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы»

у адпаведнасці з патрабаваннямі Пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17.08.2006 № 1055 «Аб зацвярджэнні правілаў аказання паслуг электрасувязі» у заяўленых МТС зонах упэўненага прыёму на адкрытых участках мясцовасці (па-за будынкаў і аўтамабіляў)



Параметр (паказчык) якасці

Нарміраванае значэнне

<***>

Фактычнае значэнне

за 4 кв. 2020г.

Паказчыкі якасці прадастаўлення тэлефоннага радыёзлучэння <*>

Доля няўдалых тэлефанаванняў ад агульнай колькасці тэлефанаванняў,%

не больш за 8

0,03

Доля тэлефанаванняў, не адпавядаючых нарматывам па часу устанаўлення злучэння, %

не больш за 5

1,59

 

Доля тэлефанаванняў, якія скончыліся раз'яднаннем устаноўленага злучэння не па ініцыятыве абанента,%

не больш за 5

0,11

Доля перададзеных узораў гаворкі, якія не адпавядаюць нарматывам па якасці перадачы гаворкі,%

не больш за 8

1,47

Сярэдняя бальная ацэнка якасці перадачы гаворкі, у балах

не меньш за 3,2

3,88

Паказчыкі якасці паслугі перадачы даных з камутацыяй пакетаў  <*>

Час затрымкі перадачы IP-пакетаў, мс

не больш за 400

58,3

Каэфіцыент страты IP-пакетаў, %

не больш за 3

0,63

Доля злучэнняў для тэхналогіі IMT<**> з хуткасцю перадачы даных менш за 1Мбіт/с у напрамку да абанента, %

не больш за 10

3,5

Паказчыкі якасці абслугоўвання абанентаў

Доля дагавораў, у адпаведнасці з якімі доступ да паслугі арганізаваны ў тэрмін, які не перавышае колькасць дзён (са дня рэгістрацыі заявы або падпісання дагавора), вызначаных у дагаворы або парадку (правілах) прадастаўлення паслугі, %

не меньш за 99

100

Каэфіцыент даступнасці службы тэхнічнай падтрымкі (згодна з нарматыўным значэннем часу адказу спецыяліста службы не больш за 180 с), %

не меньш за 90

100

Каэфіцыент аднаўлення сувязі, %

не меньш за 95

100

<*> Узровень якасці, неабходны каб забяспечыць якасць паслуг на сегменце сеткі.

<**> IMT - сістэмы сотавай рухомай электрасувязі IMT-2000 і IMT-Advanced.

<***> Паказчыкі якасці вымяраюцца ў адпаведнасці з тэхнічнымі нарматыўнымі прававымі актамі:

- СТБ 1904-2011 «Паслугі сотавай рухомай электрасувязі. Патрабаванні да якасці і метады кантролю»;

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) паслуг сувязі падчас выкарыстання праваднога (стацыянарнага) доступу СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы»

у адпаведнасці з патрабаваннямі Пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17.08.2006 № 1055 «Аб зацвярджэнні правілаў аказання паслуг электрасувязі» па адрасах падключэння.

Параметр (паказчык) якасці

Нарміраванае значэнне <*>

Фактычнае значэнне

за 4 кв. 2020г.

Паказчыкі якасці паслугі перадачы даных <*>

Хуткасць перадачы даных, кбіт/с:

Максімальная

 

 

 

 

 

мінімальная

 

 

Не меньш за вызначаную ў адпаведнасці з Правіламі прадастаўлення адпаведнай паслугі

 

Не меньш за 70 % ад максімальнай

хуткасці, вызначанай ў адпаведнасці з Правіламі прадастаўлення адпаведнай паслугі

Вымяраецца індывідуальна ў адпаведнасці з дагаворам

Час затрымкі перадачы IP пакетаў, мс  

не больш за 400

6

Каэфіцыент страты IP-пакетаў, %

не больш за 3

0,03

Паказчыкі якасці працы сеткі <*>

Каэфіцыент гатоўнасці злучэння з сеткай Інтэрнэт, %

не меньш за 98

99,83

Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам хуткасці перадачы даных, %

не меньш за 90

99,97

Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам часу затрымкі перадачы IP-пакетаў, %

не меньш за 90

100,00

Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам страты IP-пакетаў, %

не меньш за 90

99,97

Паказчыкі якасці абслугоўвання абанентаў <*>

Доля дагавораў, згодна з якімі доступ да паслугі арганізаваны ў тэрмін, які не перавышае колькасць дзён (са дня рэгістрацыі заявы або падпісання дагавора), вызначаных у дагаворы або парадку (правілах) прадастаўлення паслугі, %   

не меньш за 99

99,8

Каэфіцыент даступнасці службы тэхнічнай падтрымкі (згодна з нарматыўным значэннем часу адказу спецыяліста службы не больш за 180 с), %

не меньш за 90

100

Каэфіцыент аднаўлення сувязі, %

не меньш за 95

99,4

* Паказчыкі якасці вымяраюцца ў адпаведнасці з тэхнічнымі нарматыўнымі прававымі актамі:
- СТБ 1962-2012 «Паслугі перадачы даных. Патрабаванні да якасці. Нормы і метады кантролю».

Архіў

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 1 квартал 2017 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 2 квартал 2017 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 3 квартал 2017 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 4 квартал 2017 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 1 квартал 2018 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 2 квартал 2018 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 3 квартал 2018 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 4 квартал 2018 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 1 квартал 2019 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 2 квартал 2019 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 3 квартал 2019 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 4 квартал 2019 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 1 квартал 2020 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 2 квартал 2020 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 3 квартал 2020 года