Фактычна вымераныя параметры якасці паслуг сувязі СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы»

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг сувязі з выкарыстаннем тэхналогій бесправаднога доступу СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы»

у адпаведнасці з патрабаваннямі Пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17.08.2006 № 1055 «Аб зацвярджэнні правілаў аказання паслуг электрасувязі» у заяўленых МТС зонах упэўненага прыёму на адкрытых участках мясцовасці (па-за будынкаў і аўтамабіляў)



Параметр

(паказчык) якасці

Нарміраванае значэнне <***>

Фактычнае значэнне за 1 кв. 2020 г.

Паказчыкі якасці тэлефоннага радыёзлучэння <*>

Доля няўдачных тэлефанаванняў ад агульнай колькасці тэлефанаванняў, % макс.

не больш за 8

0,02

Доля тэлефанаванняў, якія не адпавядаюць нарматывам часу наладжвання злучэння, % макс.

не больш за 5

0,5

Доля тэлефанаванняў, якія скончыліся раз'яднаннем злучэння не з ініцыятывы абанента, % макс.

не больш за5

0,09

Доля тэлефанаванняў, якія не адпавядаюць нарматывам якасці перадачы вуснай мовы, % макс.

не больш за 8

0,4

Сярэдняя бальная ацэнка якасці перадачы вуснай мовы, у балах

не менш за 3,2

4,2

Паказчыкі якасці паслугі перадачы даных з камутацыяй пакетаў <*>

Час затрымкі перадачы IP-пакетаў, мс

не больш за 400

62,9

Каэфіцыент страты IP-пакетаў, %

не больш за 3

0,67

Доля злучэнняў з выкарыстаннем тэхналогіі IMT з хуткасцю перадачы даных менш за 1Мбіт/с у напрамку да абанента, %

не больш за 10

2,37

Паказчыкі якасці абслугоўвання абанентаў

Доля дагавораў, згодна з якімі доступ да паслугі арганізаваны ў тэрмін, які не перавышае колькасць дзён (са дня рэгістрацыі заявы або падпісання дагавора), вызначаных у дагаворы або правілах карыстання паслугай, %

не менш за 99

99.9

Каэфіцыент даступнасці службы тэхнічнай падтрымкі (згодна з нарматыўным значэннем часу адказу спецыяліста службы не больш за 180 с), %

не менш за 90

100,0

Каэфіцыент аднаўлення сувязі, %

не менш за 95

100,0

<*> Узровень якасці, неабходны каб забяспечыць якасць паслуг на сегменце сеткі.

<**> IMT - сістэмы сотавай рухомай электрасувязі IMT-2000 і IMT-Advanced.

<***> Паказчыкі якасці вымяраюцца ў адпаведнасці з тэхнічнымі нарматыўнымі прававымі актамі:

-        СТБ 1904-2011 «Паслугі сотавай рухомай электрасувязі. Патрабаванні да якасці і метады кантролю»;

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) паслуг сувязі падчас выкарыстання праваднога (стацыянарнага) доступу СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы»

у адпаведнасці з патрабаваннямі Пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17.08.2006 № 1055 «Аб зацвярджэнні правілаў аказання паслуг электрасувязі» па адрасах падключэння.

Параметр

(паказчык) якасці

Нарміраванае значэнне <***>

Фактычнае значэнне за 1 кв. 2020г.

Параметры якасці паслуг перадачы даных <*>

Хуткасць перадачы даных, кбіт/с:
максімальная

мінімальная

Не меньш за вызначаную ў адпаведнасці з Правіламі аказання адпаведных паслуг

Не меньш за 70 % ад максімальнай

хуткасці, вызначанай у дагаворы (Правілах аказання адпаведных паслуг)

Вымяраецца індывідуальна ў адпаведнасці з дагаворам

Час затрымкі перадачы IP пакетаў, м/с

не больш за 400

6

Каэфіцыент страты IP-пакетаў, %

не больш за 3

0,02

Паказчыкі якасці работы сеткі <*>

Каэфіцыент гатоўнасці злучэння з сеткай Інтэрнэт, %

не меньш за 98

99,8

Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам хуткасці перадачы даных, %

не меньш за 90

99,98

Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам часу затрымкі перадачы IP-пакетаў, %

не меньш за 90

100,0

Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам страты IP-пакетаў, %

не меньш за 90

99,97

Паказчыкі якасці абслугоўвання абанентаў <*>

Доля дагавораў, згодна з якімі доступ да паслугі арганізаваны ў тэрмін, які не перавышае колькасць дзён (са дня рэгістрацыі заявы або падпісання дагавора), вызначаных у дагаворы або парадку (правілах) аказання паслугі, %

не меньш за 99

99,8

Каэфіцыент даступнасці службы тэхнічнай падтрымкі (згодна з нарматыўным значэннем часу адказу спецыяліста службы не больш за 180 с), %

не меньш за 90

100,0

Каэфіцыент аднаўлення сувязі, %

не меньш за 95

99,93

* Паказчыкі якасці вымяраюцца ў адпаведнасці з тэхнічнымі нарматыўнымі прававымі актамі:
- СТБ 1962-2012 «Паслугі перадачы даных. Патрабаванні да якасці. Нормы і метады кантролю».



Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 1 квартал 2017 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 2 квартал 2017 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 3 квартал 2017 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 4 квартал 2017 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 1 квартал 2018 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 2 квартал 2018 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 3 квартал 2018 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 4 квартал 2018 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 1 квартал 2019 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 2 квартал 2019 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 3 квартал 2019 года

Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) якасці паслуг за 4 квартал 2019 года