Фактычна вымераныя параметры якасці паслуг сувязі,
паказчыкі якасці працы сеткі і абслугоўвання абанентаў
з выкарыстаннем тэхналогій бесправаднога доступу
СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы»
у адпаведнасці з патрабаваннямі Пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь
ад 17.08.2006 № 1055 «Аб зацвярджэнні правілаў аказання паслуг электрасувязі»
у заяўленай МТС зоне абслугоўвання
Параметр (паказчык) якасці
|
Нарміраванае значэнне
<*>
|
Фактычнае значэнне
Фактычнае значэнне за 3 кв. 2023г.
|
Паказчыкі якасці паслуг прадастаўлення тэлефоннага радыёзлучэння <*>
|
Доля няўдалых тэлефанаванняў ад агульнай колькасці тэлефанаванняў,%
|
не больш за 8
|
0,02
|
Доля тэлефанаванняў, не адпавядаючых нарматывам па часу устанаўлення злучэння, %
|
не больш за 5
|
0,25
|
Доля тэлефанаванняў, якія скончыліся раз'яднаннем устаноўленага злучэння не па ініцыятыве абанента,%
|
не больш за 5
|
0,16
|
Доля перададзеных узораў гаворкі, якія не адпавядаюць нарматывам па якасці перадачы гаворкі,%
|
не больш за 8
|
0,94
|
Сярэдняя бальная ацэнка якасці перадачы гаворкі, у балах
|
не меньш за 3,2
|
4,08
|
Паказчыкі якасці працы сеткі перадачы даных <*>
|
Доля няўдалых спроб перадачы даных ад агульнай колькасці спроб перадачы даных, %
|
не больш за 15
|
0,31
|
Доля злучэнняў з затрымкай перадачы IP-пакетаў больш за 400 мс, %
|
не больш за 10
|
1,31
|
Каэфіцыент страты IP-пакетаў, %
|
не больш за 3
|
0,29
|
Доля злучэнняў для тэхналогіі UMTS/LTE/IMT 2020 з хуткасцю перадачы даных менш за 1Мбіт/с у напрамку да абанента, %
|
не больш за 10
|
3,05
|
Паказчыкі якасці абслугоўвання абанентаў
|
Доля дагавораў, у адпаведнасці з якімі доступ да паслугі арганізаваны ў тэрмін, які не перавышае колькасць
дзён (са дня рэгістрацыі заявы або падпісання дагавора), вызначаных у дагаворы або парадку (правілах)
прадастаўлення паслугі, %
|
не меньш за 99
|
100
|
Каэфіцыент даступнасці службы тэхнічнай падтрымкі (згодна з нарматыўным значэннем часу адказу спецыяліста
службы не больш за 180 с), %
|
не меньш за 90
|
98,6
|
Каэфіцыент аднаўлення сувязі, %
|
не меньш за 95
|
100
|
<*> Паказчыкі якасці вымяраюцца ў адпаведнасці з тэхнічным нарматыўным прававым актам
СТБ 1904-2012 «Паслугі сотавай рухомай электрасувязі. Патрабаванні да якасці і метады кантролю».
Фактычна вымераныя параметры (паказчыкі) паслуг сувязі падчас выкарыстання праваднога
(стацыянарнага) доступу
СТАА «Мабільныя ТэлеСістэмы»
у адпаведнасці з патрабаваннямі Пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17.08.2006 №
1055 «Аб зацвярджэнні правілаў аказання паслуг электрасувязі»
па
адрасах падключэння.
Параметр (паказчык) якасці
|
Нарміраванае значэнне <*>
|
Фактычнае значэнне
за 3 кв. 2023г.
|
Паказчыкі якасці паслугі перадачы даных <*>
|
Хуткасць перадачы даных, кбіт/с:
Максімальная
мінімальная
|
Не меньш за вызначаную ў адпаведнасці з Правіламі прадастаўлення адпаведнай паслугі
Не меньш за 70 % ад максімальнай
хуткасці, вызначанай ў адпаведнасці з Правіламі прадастаўлення адпаведнай паслугі
|
Вымяраецца індывідуальна ў адпаведнасці з дагаворам
|
Час затрымкі перадачы IP пакетаў, мс
|
не больш за 400
|
5
|
Каэфіцыент страты IP-пакетаў, %
|
не больш за 1
|
0,00
|
Паказчыкі якасці працы сеткі <*>
|
Каэфіцыент гатоўнасці злучэння з сеткай Інтэрнэт, %
|
не меньш за 99
|
99,84
|
Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам хуткасці перадачы даных, %
|
не меньш за 90
|
100
|
Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам часу затрымкі перадачы IP-пакетаў, %
|
не меньш за 90
|
99,99
|
Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам страты IP-пакетаў, %
|
не меньш за 90
|
100
|
Паказчыкі якасці абслугоўвання абанентаў <*>
|
Доля дагавораў, згодна з якімі доступ да паслугі арганізаваны ў тэрмін, які не перавышае колькасць дзён (са
дня рэгістрацыі заявы або падпісання дагавора), вызначаных у дагаворы або парадку (правілах) прадастаўлення
паслугі, %
|
не меньш за 99
|
99,8
|
Каэфіцыент даступнасці службы тэхнічнай падтрымкі (згодна з нарматыўным значэннем часу адказу спецыяліста
службы не больш за 180 с), %
|
не меньш за 90
|
99,7
|
Каэфіцыент аднаўлення сувязі, %
|
не меньш за 95
|
99,8
|
* Паказчыкі якасці вымяраюцца ў адпаведнасці з тэхнічнымі нарматыўнымі прававымі актамі:
- СТБ 1962-2012 «Паслугі перадачы даных. Патрабаванні да якасці. Нормы і метады кантролю».