Меню

Што рабіць, калі няправільна ўвёў PIN PUK і SIM-карта заблакіравалася

Сімптомы

Пры ўключэнні прылады адлюстроўваецца адно з наступных паведамленняў:

  • «Уведзены няправільны PIN-код. Увядзіце PIN-код (засталося N спроб)»;
  • «SIM-карта заблакіраваная. Увядзіце PUK-код (засталося N спроб)»;
  • «PUK-код заблакіраваны».

Заўвага

У залежнасці ад мадэлі прылады тэкст паведамленняў можа адрознівацца.

Прычыны

  • быў уведзены няправільны PIN-код,
  • быў уведзены няправільны PUK-код.

Рашэнне

  • Калі адлюстроўваецца паведамленне «Уведзены няправільны PIN-код. Увядзіце PIN-код (засталося N спроб)» - паўтарыйце ўвод правільнага PIN-кода;
  • Калі адлюстроўваецца паведамленне «SIM-карта заблакіраваная. Увядзіце PUK-код (засталося N спроб)» - увядзіце PUK-код;
  • Калі адлюстроўваецца паведамленне «PUK-код заблакіраваны» - гэта азначае, што SIM-карта заблакіраваная канчаткова і яе разблакіроўка немагчымая. Каб працягнуць выкарыстанне вашага нумара і паслуг сувязі МТС, звярніцеся ў Салон сувязі МТС, каб замяніць SIM-карту на новую.

Опрос о сайте МТС
Апытанне пра сайт МТС
Дапамажыце нам стаць лепш - прайдзіце кароткае апытанне
Пытанне 1 з 5
Ці проста знайсці на сайце МТС патрэбную інфармацыю?
Не, не проста
Так, проста
Пытанне 2 з 5
Як вы ацэньваеце дызайн сайта?
Не падабаецца
Вельмі падабаецца
Пытанне 3 з 5
Ці лічыце вы сайт карысным?
Не, не карысны
Так, карысны
Пытанне 4 з 5
Што можна палепшыць на сайце?
Пытанне 5 з 5
Ці парэкамендуеце вы сайт МТС сваім калегам і партнёрам?
Дакладна не
Дакладна так
Дзякуй, што прайшлі апытанне
Дзякуй, што прайшлі апытанне
Вы нам вельмі дапамаглі