Як вярнуць канфіскаваны нумар тэлефона Паслуга «Даванне нумара ранейшаму ўладальніку» | Падтрымка МТС
Меню

Задача

Вярнуць (аднавіць) абслугоўванне па нумары, які раней быў канфіскаваны ў абанента МТС.

Інфармацыя

Калі абанент на працягу 60-ці дзён з моманту наступлення прымусовай блакіроўкі не папаўняе рахунак або на нумары адсутнічае змяненне балансу пры дадатным астатку на працягу 180 дзён, то яго нумар адбіраецца, а дагавор лічыцца скасаваным па ініцыятыве абанента. У выніку на нумары ўстанаўліваецца заключная блакіроўка.

Умовы

  • з моманту наступлення заключнай блакіроўкі на нумар прайшло не больш за 120 сутак.
  • нумар яшчэ не дадзены ў карыстанне іншаму абаненту (умова выконваецца незалежна ад таго, з якой прычыны быў скасаваны дагавор – аўтаматычна або па ініцыятыве абанента; браніраванне нумара не ажыццяўляецца).
  • адсутнасць запазычанасцяў на нумары.

Рашэнне

Каб аднавіць абслугоўванне на нумары, уладальніку неабходна асабіста з пашпартам звярнуцца ў Салон сувязі МТС (але не ў дылерскія салоны кампаніі МТС).

Важна

Кошт паслугі – 3,4542 рублёў.

Пасля аднаўлення нумара ў залежнасці ад выбранага тарыфнага плана будзе неабходна ўнесці авансавы плацеж.


Опрос о сайте МТС
Апытанне пра сайт МТС
Дапамажыце нам стаць лепш - прайдзіце кароткае апытанне
Пытанне 1 з 5
Ці проста знайсці на сайце МТС патрэбную інфармацыю?
Не, не проста
Так, проста
Пытанне 2 з 5
Як вы ацэньваеце дызайн сайта?
Не падабаецца
Вельмі падабаецца
Пытанне 3 з 5
Ці лічыце вы сайт карысным?
Не, не карысны
Так, карысны
Пытанне 4 з 5
Што можна палепшыць на сайце?
Пытанне 5 з 5
Ці парэкамендуеце вы сайт МТС сваім калегам і партнёрам?
Дакладна не
Дакладна так
Дзякуй, што прайшлі апытанне
Дзякуй, што прайшлі апытанне
Вы нам вельмі дапамаглі